Vage Aldi GeForce 3 ti200

Pagina: 1
Acties:

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 21:06
Vanwege verrichtte zaken kan ik misschien binnenkort mijn Matrox G400 DH ruilen met iemand tegen een GeForce3 ti200. Deze komt uit zijn P4 1800 Aldi (Medion) pc.
Die kaart schijnt een MSI MS-8838 (met de search gevonden ergens) te zijn. Maar ik kan op de MSI site helemaal niks vinden over het bestaan van dat ding. Ook als ik met google ga zoeken dan kom ik alleen wat dingen tegen die ook over die Aldi aanbieding gaan.
Maar ik wil dus graag wat specificaties van deze kaart zien. Weet iemand misschien of het stiekem toch een ander type is dan de MS-8838?

En kan iemand nadelen/voordelen van deze kaart noemen ten opzichte van een andere GF3ti200?

Oh ja, zelfs in de waslijst kaarten die bij de Detonator's in de meuktracker altijd vermeld staat, staat ie niet bij!

Metal up your ass

Verwijderd

Ik heb ook zo'n video kaartje vorige week overgekocht voor een hele zachte prijs :7 en het is 100% een MS-8838.

Verwijderd

zijn geen noemenswaardige (performance) verschillen met andere GF3 ti200's

• JaymzHetfield
Op maandag 11 maart 2002 19:08 schreef Slimme het volgende:
Ik heb ook zo'n video kaartje vorige week overgekocht voor een hele zachte prijs :7 en het is 100% een MS-8838.
Aha, ze bestaan dus wel. Maar heb jij wel wat info over dat ding kunnen vinden? Ik vind het namelijk echt vaag/verdacht dat er niks op de MSI site staat!
En mag ik vragen wat dat zachte prijsje was?

Als ik dat ding heb dan lijken onze specs trouwens wel verdacht veel op elkaar, mijne worden dan:

Epox 8KHA+ | XP1800+ | 256 mb ddr PC2100 | 40 GB MAXTOR 7200 | GF 3 TI-200 64 mb ddr | 12x10x32 LiteON | 10 X Pioneer DVD | Soundblaster LIVE Platinum | Iiyama 17' | Kut Case |

Metal up your ass

• JaymzHetfield
Op maandag 11 maart 2002 20:06 schreef ByMeSDy het volgende:
zijn geen noemenswaardige (performance) verschillen met andere GF3 ti200's
Bedankt. Waar heb je wat over dit ding gevonden dan?

Metal up your ass

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef JaymzHetfield het volgende:

[..]
En mag ik vragen wat dat zachte prijsje was?
Dat kaartje koste me slechts 75 €. Althans dat vond ik niet duur voor een GF3 TI200 + TVOUT kaartje :9

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:48

Arjan A

Cenosillicafoob

MSI doet veel zaken met duitse bedrijven en verkoop dan haar product onder de prijs onder een enigzins veranderde naam. Specs zijn meestal moeilijk te vinden, maar soms kom je via een verdwaald nieuwsbericht erachter dat het betreffende item gewoon hetzelfde is als een gangbaar(der) item. Soms is het zelfs mogelijk om met een BIOS-upgrade (zoals bij bep. mobo's van MSI) die dingen te upgraden tot het gangbare model met alle voordelen van dien.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 22:52 schreef Slimme het volgende:

[..]

Dat kaartje koste me slechts 75 €. Althans dat vond ik niet duur voor een GF3 TI200 + TVOUT kaartje :9
w00t!

Dat wil ik ook wel! Waar haal je die?! :D

[edit] Oh, doh, overgekocht :P Lama dus

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:33
ik heb die kaart ook (die hele aldi pc ;) ) maar ik vind wel datie zonder extra koelers erg warm word.. soms kan jem geeneens aanrake zo warm. k zou dr dus wel een koelertje opzetten ofzo, anders gaatie denk ik niet lang mee

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op dinsdag 12 maart 2002 12:03 schreef DrNizeGuy het volgende:
ik heb die kaart ook (die hele aldi pc ;) ) maar ik vind wel datie zonder extra koelers erg warm word.. soms kan jem geeneens aanrake zo warm. k zou dr dus wel een koelertje opzetten ofzo, anders gaatie denk ik niet lang mee
Extra koeling kan nooit geen kwaad, maar raak je het kaartje altijd aan of zo? :P Ik hoop toch niet dat je vriend(in) jaloers wordt! ;)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• JaymzHetfield
Op maandag 11 maart 2002 22:52 schreef Slimme het volgende:

[..]

En heb je er toevallig ook een handleiding met wat specificaties bij gekregen?

Metal up your ass

• JaymzHetfield
Op dinsdag 12 maart 2002 12:03 schreef DrNizeGuy het volgende:
Kun je me er misschien wat specificaties van geven? Er zit geloof ik tv-out op? Composiet zeker?

Metal up your ass

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 14:33 schreef JaymzHetfield het volgende:

[..]

En heb je er toevallig ook een handleiding met wat specificaties bij gekregen?
Nee het was gewoon een oem, nieuw gesealed en al *D
dus zonder kabels,cd's en manual

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
hm... ik wil er ook een voor €75!
Kan je er niet aan nog meer komen?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 15:40 schreef Milo het volgende:
hm... ik wil er ook een voor €75!
Kan je er niet aan nog meer komen?
Denk dat je niet de enige bent, mijn ALDI PC (P-III 667@735 kan ook wel een nieuw kaartje gebruiken (TNT2 Pro nu))

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:33
Op dinsdag 12 maart 2002 13:52 schreef MST_Morpheus het volgende:

[..]

Extra koeling kan nooit geen kwaad, maar raak je het kaartje altijd aan of zo? :P Ik hoop toch niet dat je vriend(in) jaloers wordt! ;)
nuujj, maar k keek is ff hoe warm ie werd en toen voelde t tog niet plezierig..

en er zit idd TV out op, S-Video en Composite

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Alle onderdelen van een aldi pc zijn in principe A-merk, meestal komen de mobo's van msi en drukt medion zijn naam erop. ik geloof dat et ook zo is met de videokaarten van aldi pc's.

• JaymzHetfield
Het ding is dus niet te vergelijken met een van de MSI modellen die hier staan?:

http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/vga.htm

Metal up your ass

Pagina: 1