MXStream Den Haag

Pagina: 1
Acties:

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Wie heeft het al?
Hoe lang zat er tussen aanvraag (via bv xs4all website) en de werkelijke aansluiting?
En wat is de gemiddelde downstream?

Verwijderd

Waar in Den Haag kan het dan al? Ik woon zelf in Den Haag (2574) en ken in meerdere wijken wel familie en vrienden, maar nergens nog ADSL :(

• Frenzy
kijk ff op www.mxstream.nl zou ik zeggen. aanvragen kan vanaf 25 augustus al

• Pulp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-07 00:03
Frenzy heeft gelijk. Het is in delen van Den Haag al mogelijk. Ik zit er ook sterk over te denken om m'n Casema verbinding te verruilen voor het toch wel een stukkie duurdere ADSL. Ik zal KPN vandaag eens even bellen om wat info in te winnen. Vooral dat USB modem wat alleen op win98 zou werken vind ik een beetje vaag. M'n postcode is overigens 2524 VL

Verwijderd

Als je op de site van xs4all een beetje ronsurft kom je een lijst tegen met 4 inbelcentrales voor Den Haag!

Kortom: ik ben aangemeld bij xs4all (gaan goed om met persoonlijke gegevens en stimuleren het hebben van een proxy-server)!!

Het mooie van xs4all is de status welke jou verteld hoe het is gesteld met de aanvraag!

- Iedere sport is denksport -

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Ik woon in Den Haag en daarnet zijn de installateurs langgeweest om de hele boel te installeren. Is alles klaar en wil ik net gaan internetten , hebben ze geen password voor me!

Het password is helaas niet beschikbaar!
Moet u morgen of overmorgen nog maar ff bellen....
(ARGHHHH...)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

tussen aanvraag en installatie ongeveer 3 maanden en downstream 512kbit/s, upstream 64 kbit/s (basic), en extra pakket...256 kbit/s upstream en 1024 kbit/s downstream...

• Frenzy
piglet... 3 WEKEN bedoel je zeker?

Verwijderd

bij mij duurde het een maand
Pagina: 1