Toon posts:

hulp bij multisession disk nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wist dat ik op deze katerige maandag niets moest doen!
Ik heb belangrijke documenten op een cdtje gebrand voor een fresh install van win2k en dacht er toen nog even snel aan om de favorieten er ook op te branden.
Maar nu heb ik (ontzettende kl**thommel dat ik ben) ipv "continue multisession" op "start new multisession" geklikt in nero met als gevolg dat ik dus nu alleen maar die favorieten kan lezen en niet meer de documenten...
als ik nu in nero die cd inspecteer, geeft ie wel aan dat er 2 sessions zijn, maar ik kan alleen de 2de session lezen.

Ben ik nu echt alle documenten kwijt of is er een manier om die data terug te halen?

Afbeeldingslocatie: http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/sessionscreen.jpg

p.s. (eerste poging met plaatje verturen, zoudus niet kunnen werken...)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

talin

ES-MA

las je die nieuwe install nog niet gedaan hebt dan is er toch ook nog nix verloren ?

dan gewoon nog ff nieuw cdtje branden .

of snap ik et niet ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 18:49 schreef talin het volgende:
las je die nieuwe install nog niet gedaan hebt dan is er toch ook nog nix verloren ?

dan gewoon nog ff nieuw cdtje branden .

of snap ik et niet ?
Zo Niet dan ben je het volgens mijn de data uit sessie 1 Kwijt

Verwijderd

Topicstarter
maar ik snap het niet...de data staat er toch op? die 2de sessie is er alleen maar bijgekomen...bestaat er geen programma die deze data alsnog kan lezen?

en btw, de fresh install is al gedaan...dus de data staat niet meer op de hd

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

talin

ES-MA

Op maandag 11 maart 2002 19:19 schreef sambucca het volgende:
maar ik snap het niet...de data staat er toch op? die 2de sessie is er alleen maar bijgekomen...bestaat er geen programma die deze data alsnog kan lezen?

en btw, de fresh install is al gedaan...dus de data staat niet meer op de hd
als wat voor een file's heb je die dan gebrand ?

en als je nu die cd opend wat komt er dan te staan ?

.exe of .wrd of .bat ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

_nethack

We're all MAD here

De data moet nog te benaderen zijn, ik had ooit bij een cd schrijf programma (ik geloof Easy CD Creator, een of andere oudere versie) een programma session selector, waarmee je bij een cd een oudere sessie kon kiezen. Dat ding zat toen gewoon in de explorer (rechter muisklik op de cd)

[edit]
Kijk eens of je hier iets mee kunt :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 21:27 schreef talin het volgende:

[..]

als wat voor een file's heb je die dan gebrand ?

en als je nu die cd opend wat komt er dan te staan ?

.exe of .wrd of .bat ?
op de eerste sessie heb ik iets van 3 mappen met daarin word bestandjes (CV's enzo) en toen heb ik later ,2 mappen met favorites enzo toegevoegd (wat eigenlijk achteraf helemaal niet zo belangrijk was geweest)
maar zoals ik al zei, mijn fout was dat ik ipv continue multisession heb ik new multisession aangeklikt.

maar als ik nu met nero de cd explore (rechter muisknop op de cd klik) ziet ie wel 2 sessions, maar als ik bij de files kijk, zit ie alleen de mappen van de 2de sessie, dat vind ik nu juist zo apart

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 21:30 schreef Operations het volgende:
De data moet nog te benaderen zijn, ik had ooit bij een cd schrijf programma (ik geloof Easy CD Creator, een of andere oudere versie) een programma session selector, waarmee je bij een cd een oudere sessie kon kiezen. Dat ding zat toen gewoon in de explorer (rechter muisklik op de cd)

[edit]
Kijk eens of je hier iets mee kunt :)
cdroller werkt helaas niet met win2k...ik zal kijken of ik met een emulatie bij XP het wel aan de praat krijg.

Verwijderd

Topicstarter
HET IS GELUKT!!! 8-)
er zit in winoncd en in easy cd creator een session selectoren daarmee kon ik die andere session activeren, en daarmee dus aan die vitale data komen!
te gek!

Bedankt Operations, dat je me op de goeie weg hebt geholpen!
Pagina: 1