Toon posts:

Nieuw casemod id

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Laatst was er een topic over hoelang dit forum nog zou blijven bestaan en of er nog wel nieuwe casemod ideeen waren, mijn nieuwe id wat dacht je van een Computer in een Box i.p.v een koffer

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

box :? zon curver box fzo ?

Verwijderd

Topicstarter
een box die op een stereo zit

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 22:20
Een Xbox zeker :)

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
niet echt handig ofzow :S
probeer em in je moni te bouwen :], maar das niet orgineel..

maybe als een kunst-werkstuk ofzow.. of in een bloempot met plantje dr op :D (leuk met watergeven)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14
Op maandag 11 maart 2002 18:46 schreef XdesipleX het volgende:
Een Xbox zeker :)
Neej, die Playstation Box ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 18:46 schreef agressive het volgende:
niet echt handig ofzow :S
probeer em in je moni te bouwen :], maar das niet orgineel..

maybe als een kunst-werkstuk ofzow.. of in een bloempot met plantje dr op :D (leuk met watergeven)
Maar het hoeft ook niet handig te zijn, als het maar mooi is

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Pak zon doos van de AH gooi daar je hardware in op een hoopje en je hebt een "mooie" doosmod

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

bouw het in een kinderBOX
das nog nie gedaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij begon ik dit topix met een Audio Box en nu daalt het nivo tot dozen??? |:(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Stop je pc in een wandoo cabel modem, die dingen zijn groot zat >:)

Of in een schoenendoos :7

Verwijderd

Topicstarter
heheh ja kan ook prima waarom niet, maar het komt er dus eigenlijk om neer dat het casemodden nog lang niet over is,
ik bedoel waarschijnlijk kun je over een tijdje echt wel een pc in een schoenendoos

Verwijderd

of haal een oude (wat dikkere) flatbed scanner leeg en mod hem daarin, staat wel kikkuh zoon deksel, word een beetje koffermod, maar dan in een scanner...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Zeg dan gelijk luidspreker

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er dwaalt ergens een topic rond met een inkoopactie voor 3.5"en 5.25" PC's

Alles geintigreerd uiteraard

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 18:58 schreef GGS_VR6 het volgende:
Zeg dan gelijk luidspreker
Tja kan ook

Verwijderd

Je kan ook van lego een bouwerk maken waar je je hw in kan hangen, en dan mooi dichtbouwen, ik heb 2 curverboxen vol lego, dus is wel wat eme te doen, je hoeft nix te dremelen etc, want alle gaten ken je er zelf "inbouwen"

ik ga binnenkort maar weeres wat lego tevoorschijn halen, lijkt me wel leuk, een lego mod ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Vers-Tappen het volgende:
Je kan ook van lego een bouwerk maken waar je je hw in kan hangen, en dan mooi dichtbouwen, ik heb 2 curverboxen vol lego, dus is wel wat eme te doen, je hoeft nix te dremelen etc, want alle gaten ken je er zelf "inbouwen"

ik ga binnenkort maar weeres wat lego tevoorschijn halen, lijkt me wel leuk, een lego mod ;)
Is wel leuk maar niet origineel heb ik al es vaker voorbij zien komen

Verwijderd

weleens uitgevoerd? foto's?

• Icey
  • Laatst online: 19-08 10:39
Ik ga duploën das meer van mijn niveau :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 19:04 schreef Vers-Tappen het volgende:
weleens uitgevoerd? foto's?
zat al ff te zoeken naar een link maar kan hem zo neit vinden zag hem afgelopen weekend voorbijkomen

Verwijderd

wow

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op maandag 11 maart 2002 18:57 schreef infinity_master het volgende:
heheh ja kan ook prima waarom niet, maar het komt er dus eigenlijk om neer dat het casemodden nog lang niet over is,
ik bedoel waarschijnlijk kun je over een tijdje echt wel een pc in een schoenendoos
nee das lekker origineel, das echt al honderden keren gedaan!

oh lamaar, je bent een beetje nieuw hier

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

om even terug te komen op een eerdere reply, flatbed-scanner-mod? jullie meningen?

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
PC in je toetsenbord *D

Verwijderd

Dat kan natuurlijk wel, gewoon een desktop kast kopen en daar je toetsenbord inbouwen, maar om ze in een toetsenbord in te bouwen, zo klein zijn die mobo's (nog) nie

Verwijderd

een scanner is wel cool, vooral als je geen cd/floppy nodig hebt, een servertje ofzo :) en dan het "scannen" knoppie aan de power en het power ledje aan de hd activity.
ook een leuke, bouw een piramide en frot daar je zooi in, beetje lastig hoe je daar je cd speler in gooit, maar da's een detail.
en als je toch een scanner neemt, waarom dan niet een printer?
ehm... nog andere mods die me te binnen schieten... ohja, deze is ook wel cool: een tv en daar dan een computer BIJ bouwen, dus de tv als monitor voor de geintegreerde pc gebruiken (hmm, klinkt eigelijk wel heel imac-ig)
ik zal nog wel es wat verzinnen

Verwijderd

voor de modders met veel geld: bouw een flatscreen als window in je computer >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 19:49 schreef DoD Cerberus het volgende:

[..]

nee das lekker origineel, das echt al honderden keren gedaan!

oh lamaar, je bent een beetje nieuw hier
ten eerste ben ik niet nieuw hier en ten tweede krijg je echt geen moederbord in een schoenendoos

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
Wanneer komt er de eerste WC mod? (lees: WeeCee >:) )

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om een werkende pc in een gameboy achtig iets te krijgen, moet toch lukken ooit? :P

Verwijderd

Topicstarter
ok genoeg over die echte originele mods, maar heeft iemand ook een echte originele mod? post is pics dan hier...

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op maandag 11 maart 2002 21:22 schreef infinity_master het volgende:

[..]

ten eerste ben ik niet nieuw hier en ten tweede krijg je echt geen moederbord in een schoenendoos
niet nieuw?? das een dag geleden!! |:(

en echt wel dat je een moederbord in een schoenendoos krijgt, kijk maar een hoe klein die moederborden zijn bij die inkoopactie voor 5,25 en 3,5 inch dingetjes!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 21:51 schreef DoD Cerberus het volgende:

[..]

niet nieuw?? das een dag geleden!! |:(

en echt wel dat je een moederbord in een schoenendoos krijgt, kijk maar een hoe klein die moederborden zijn bij die inkoopactie voor 5,25 en 3,5 inch dingetjes!
nee ok maar daarom ken ik het forum wel van binnen en van buiten om bepaalde redenen

Verwijderd

Ik wilde m'n bedbak modden, is er nooit van gekomen. Ben verhuisd. Leek me wel geinig, Mp3 en films kijken in je bed.Had ook nog plannen met een camping koelkast, maar m'n vriendin vond dat overdreven. En ik ...stumper... geef toe, Woehaa 0+

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 22:12 schreef KeZZHoe het volgende:
Ik wilde m'n bedbak modden, is er nooit van gekomen. Ben verhuisd. Leek me wel geinig, Mp3 en films kijken in je bed.Had ook nog plannen met een camping koelkast, maar m'n vriendin vond dat overdreven. En ik ...stumper... geef toe, Woehaa 0+
Wel een strak id, alleen komt me dat gezeur van je vriendin bekend voor :P

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Op maandag 11 maart 2002 18:57 schreef infinity_master het volgende:
Over een tijdje??? Ik heb mn pc 2 weken terug nog in een schoenendoos gehad voor een paar dagen :)

Had mn kast gespoten en die **** verf wou niet drogen, dus dan mot je wat he >:)

* FragFrog verwedt er een schoenendoos (met lucht- en kabelgaten) voor dat er meer tweakers zijn die dit al gedaan hebben :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18

[..]

Asus P3b-F past anders perfect in een schoenendoos >:)

owja, de voeding lag er idd wel naast, die was te hoog :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Bootje
  • Laatst online: 20-08 23:27
Mod je zwarte bak (lees afval emmer) tot een pc. Heb je ook niet meer de trash can van windows nodig! :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik als beschaafde nette user denk dat dit topic wel dicht kan

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 22:05

Pnhers

--

Op maandag 11 maart 2002 18:39 schreef infinity_master het volgende:
Laatst was er een topic over hoelang dit forum nog zou blijven bestaan en of er nog wel nieuwe casemod ideeen waren, mijn nieuwe id wat dacht je van een Computer in een Box i.p.v een koffer
Ik ken iemand die er al mee bezig is dus binnen kort zal hij wel komen denk ik :7

Verwijderd

[..]

[snuggermode]Welke maat heb je?[/snuggermode]

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op maandag 11 maart 2002 20:15 schreef RoadRunner84 het volgende:
een scanner is wel cool, vooral als je geen cd/floppy nodig hebt, een servertje ofzo :) en dan het "scannen" knoppie aan de power en het power ledje aan de hd activity.
ook een leuke, bouw een piramide en frot daar je zooi in, beetje lastig hoe je daar je cd speler in gooit, maar da's een detail.
en als je toch een scanner neemt, waarom dan niet een printer?
ehm... nog andere mods die me te binnen schieten... ohja, deze is ook wel cool: een tv en daar dan een computer BIJ bouwen, dus de tv als monitor voor de geintegreerde pc gebruiken (hmm, klinkt eigelijk wel heel imac-ig)
ik zal nog wel es wat verzinnen
erm.. die piramide is zo gek nog niet.. Als je de wanden niet glad maakt maar als een soort trap, kun je dus bovenin de fdd stoppen en een paar treden lager je cd-rom drives. Mainboard kan dan onderin. De achterkant kun je gewoon plat laten, die zie je toch niet (voor je slots)

Verwijderd

Topicstarter
Ik als beschaafde nette user denk dat dit topic wel dicht kan
Pagina: 1