Ik ben dus een echte descent fan en heb het volgende probleempje:
Descent 3 draait niet optimaal als ik het spel speel op een resolutie van 1280x1024.......
Het draait gewoon niet supersoepeltjes.
En dat terwijl dit mijn configuratie is:
Athlon 1200
geforce 2
400 mb ram
soundblaster live 1024
Ik draai descent 3 in direct3d...........
Als ik het spel in opengl draai draait het met dezelfde resolutie en opties wel heel soepel, alleen is er dan wel veel object clipping.
(de makers van het spel zelf zeggen ook dat je beter de direct3d drivers kan gebruiken)
Maar ja.............
Dat draait niet supervloeiend..........
En ik wil toch lekker door die gangenstelsels denderen...
Heeft iemand hetzelfde probleem, en weet er misschien een oplossing voor?
PS....het ligt niet aan mijn configuratie ofzo want castle wolfenstein draait wel als een tiet op 1280x1024 evenals unrealtournament, enz enz enz
alvast bedankt
Ik heb zelf trouwens het idee dat het ligt aan het feit dat descent 3 geoptimaliseerd was voor voodookaarten (toch?).
Maar ja, onder direct3d zou hij het toch ook gewoon als een tiet moeten doen...........
Descent 3 draait niet optimaal als ik het spel speel op een resolutie van 1280x1024.......
Het draait gewoon niet supersoepeltjes.
En dat terwijl dit mijn configuratie is:
Athlon 1200
geforce 2
400 mb ram
soundblaster live 1024
Ik draai descent 3 in direct3d...........
Als ik het spel in opengl draai draait het met dezelfde resolutie en opties wel heel soepel, alleen is er dan wel veel object clipping.
(de makers van het spel zelf zeggen ook dat je beter de direct3d drivers kan gebruiken)
Maar ja.............
Dat draait niet supervloeiend..........
En ik wil toch lekker door die gangenstelsels denderen...
Heeft iemand hetzelfde probleem, en weet er misschien een oplossing voor?
PS....het ligt niet aan mijn configuratie ofzo want castle wolfenstein draait wel als een tiet op 1280x1024 evenals unrealtournament, enz enz enz
alvast bedankt
Ik heb zelf trouwens het idee dat het ligt aan het feit dat descent 3 geoptimaliseerd was voor voodookaarten (toch?).
Maar ja, onder direct3d zou hij het toch ook gewoon als een tiet moeten doen...........
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't