Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Op maandag 11 maart 2002 18:03 schreef mazerati het volgende:
Whow ziet er goed uit!!
ook over i-net te spelen??
t is een multiplayer-only modOp maandag 11 maart 2002 18:03 schreef mazerati het volgende:
Whow ziet er goed uit!!
ook over i-net te spelen??
Verwijderd
En als ik tegen bots wilt spelen dan blijf ik in spectator mode, het team selecteren en joinen lukt niet...
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
same here, erg vaagOp maandag 11 maart 2002 18:59 schreef LaptopDude het volgende:
Hmm als ik een server wil joinen kickt ie me eruit, wat kan ik hier tegen doen??
En als ik tegen bots wilt spelen dan blijf ik in spectator mode, het team selecteren en joinen lukt niet...
wel de "launcher" gebruikt??
staat in je "seals" dir...
en bij mij kickte ie me er ook eerst uit maar startte daarna zelf weer op en joinde de game
Maar als het wat is misschien maar weer eens mn Q3 code uit de kast halen..
Ohja, op welke server spelen jullie???
Was ik maar rijk en niet zo knap...
ff naar kameraad voor da met adsl te downen .
ik ben er na 3 rondes op uitgekeken.
1e ronde. ik zat vast op een dak. ik kon niks. dus /kill en 3 minuten wachten.
2e ronde. Ik druk op esc om even te zien wat use is. ik ga terug ingame, muis weg. ik schiet met muisknop uit frustratie en wordt vervolgens van achter neergeschoten door een Team-mate.
3 minuten wachten, is het einde map. Ik begin behoorlijk te balen en hopen dat het in de volgende map beter gaat.
3e Ronde Ik maak mijn exp op en kies een wapen uit. ik ren wat achter mijn team maten aan. ik zie een gat.... mooi even door die gat heen naar de andere kant. Zit ik weer vast! vervolgens wordt ik beschoten door een enemy, die enemy wordt neergemaait door een team maat. Hij draait zich om en schiet mij dood. Volgende actie is /quit in console.
Verwijderd

nog een paar minuten en dan kan ik ook spelen, nu maar hopen dat er een aantal goeie servers zijn...
___________________________*
Dit kan 2 dingen betekenen
1 die game is zo goed dat niemand meer tijd heeft om te posten
2 Het spel zuig zo hard dat iedereen het zo snel mogelijk wil vergeten
dus... iemand misschien iets te melden over the gameplay?
ff downen dus: http://213.146.162.140/ns-co/files/nsco_b10b.zip
Maar nu staan me megs goed, dus het zou moeten gaan werken, moet alleen nu naar school
BTW Wat ik speelde was supercool!
staat in de "launcher" map
Verwijderd
nou heb ik nooit een hooge dunk gehad als het om Quake III ging...
maar ik vind het er niet uit zien
Wat veel frustrerender is is dat ik een melding krijg hunk_alloc failed on 927200 en ik start hem wel goed op
UT2.5 voor mij, best MP game on the net.
1:grafisch is het niet super, kijk maar eens naar je eigen schaduw.
2:de wapens hebben geen goed geluid en de cursor verdwijnt als je loopt.
3: sprinten kun je maar 2 seconden, dan is je seal buiten adem
4: je loopt alsof je naar de wc moet
het enige waar ik een beetje over te spreken ben is de explosies en de de figuren, dat is allemaal best mooi gemaakt.
misschien komt dit allemaal omdat het pas een beta 1 is, ik wacht welaf
1: Tja, eigen meningOp dinsdag 12 maart 2002 12:34 schreef koper137 het volgende:
de gameplay zuigt dus echt keihard. volgens mij hebben ze gewoon CS proberen te maken, het is alleen niet echt gelukt.
1:grafisch is het niet super, kijk maar eens naar je eigen schaduw.
2:de wapens hebben geen goed geluid en de cursor verdwijnt als je loopt.
3: sprinten kun je maar 2 seconden, dan is je seal buiten adem
4: je loopt alsof je naar de wc moet
het enige waar ik een beetje over te spreken ben is de explosies en de de figuren, dat is allemaal best mooi gemaakt.
misschien komt dit allemaal omdat het pas een beta 1 is, ik wacht welaf
2. Je krijgt EXP points, die kun je in je skills zetten zodat je crosshair lagner blijft staan.
3. Je krijgt EXP points als je die in je fatague skills stopt dan kun je langer sprinten.
4. Welk spel niet.
btw: alles is een eigen mening, ik heb mooiere mods gezien
CS en veel andere HL-mods hebben imo de mooiste animatieOp dinsdag 12 maart 2002 12:53 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
4. Welk spel niet.
de map laad wel, maar de bots kan ik niet toevoegen, ook niet handmatig
iemand een oplossing
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
niemand een ideeOp dinsdag 12 maart 2002 17:27 schreef Crash-Override het volgende:
ik heb het probleem dat er geen bots geladen kunnen worden
de map laad wel, maar de bots kan ik niet toevoegen, ook niet handmatig
iemand een oplossing
Jah, kijk hier ff: http://dynamic3.gamespy.com/~nsq3/phpbb/viewtopic.php?topic=1261&forum=12&54Op dinsdag 12 maart 2002 20:41 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
niemand een idee
Daar staat wel hoe het moet...
sorry m8,Op dinsdag 12 maart 2002 20:44 schreef Sjeik het volgende:
[..]
Jah, kijk hier ff: http://dynamic3.gamespy.com/~nsq3/phpbb/viewtopic.php?topic=1261&forum=12&54
Daar staat wel hoe het moet...
maar dit gaat alleen over geheugen en RAM settings
niks over bots, of lees ik eroverheen
Och man waar zat ik met me hoofdOp dinsdag 12 maart 2002 20:52 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
sorry m8,
maar dit gaat alleen over geheugen en RAM settings
niks over bots, of lees ik eroverheen
Ok, ik weet het, volgende keer beter opletten
damn, helaas, toch bedanktOp dinsdag 12 maart 2002 21:10 schreef Sjeik het volgende:
[..]
Och man waar zat ik met me hoofdDit was een reply op de vragen van Pindakaasman
![]()
Ok, ik weet het, volgende keer beter opletten
iemand anders ideeen?
damn, voor zover ik weet doe ik toch alles goedOp dinsdag 12 maart 2002 22:18 schreef SaURoN het volgende:
heb het zelfde probleemweet tot nu toe geen oplossing
zou er dan mischien een aparte botpack voor zijn
Bron: http://dynamic3.gamespy.com/~nsq3/phpbb/viewtopic.php?topic=1509&forum=12&1- Training is not available imo
- There are no bots included, but they will be available soon.
- When the game hangs up type in the console reconnect.
Vertel nog ff wat ervaringen, zit nu op school, en ben errug benieuwd !!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
het lijkt trouwens of er alleen duitste servers zijn...
Anyway, ik vind deze mod de beste voor q3...
de beste mod voor Q3 is CPMA die ruled maar dat is eigenlijk ook heel iets anders dan dat navy seals !
CPMAOp woensdag 13 maart 2002 20:24 schreef E-LiZeR het volgende:
de beste mod voor Q3 ?? dit, nu nog niet iig !!!
de beste mod voor Q3 is CPMA die ruled maar dat is eigenlijk ook heel iets anders dan dat navy seals !
ligt er aan welke jumps je bedoelt zijn zeker een paar die ik niet kan maar als je ProModeMovieDivXLow bedoelt, uit die movie kan ik al aardig wat jumps hoor !!! met cpma die mod is dat wel mogelijk maar sommige jumps kan ik echt niet, je moet wel op de goede manier kunnen springen.Op woensdag 13 maart 2002 20:35 schreef Sjeik het volgende:
Ik zag een keertje een filmpje van ProMode... Das ziek! Die jumps zijn onmogelijk! Maar zeker wel vet! Just like the good old quake
ik heb tijdje trug een nieuw soort sprong gemaakt en ben nu aant oefenen waarmee je best hard gaat vanaf de 1e sprong maar goed. het gaat eigenlijk over NS CO in dit topic
Is het erg anders dan de OSP build in mod?
[/laatste off-topic vraag over cpma]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Heb je versie b?Op woensdag 13 maart 2002 20:50 schreef Damian het volgende:
iemand die een goede server weet?? ik krijg er kats geen 1 in me lijstje als ik refresh?
Zoja:
- 213.146.162.140:27962 213.146.162.140:27961 213.146.162.140:27963 213.146.162.140:27970 212.42.230.212:27940 212.142.28.230:27995 213.171.64.72:27965
nou je kan bijvoorbeeld door de lucht sturen, als je ergens vanaf springt kan je dus sturen dan dat je automatisch naar voren vliegt, vandaar dat die jumps mogelijk worden! in die movie heb je zon gozer die Shambler heet maar hoe die dat kan dat snap ik niet maar daar zal wel maniertje voor zijn.Op woensdag 13 maart 2002 20:44 schreef Sjeik het volgende:
[laatste off-topic vraag over cpma]
Is het erg anders dan de OSP build in mod?
[/laatste off-topic vraag over cpma]
als je de mod hebt gelooid, en de cpma mappaks dan kan ik je wel een aantal demo's sturen. ik hoor het wel.
ik ben trouwens ook al bezig met website voor trickjumps, die zijn er al wel maar ik wil er zelf eentje, die ga ik maken met nog iemand anders. ik zit nu over de 125 trickjumps van makkelijk tot extreem ! ik denk dat als die site klaar is ik ook een topicje open hier.
dus dat komt allemaal wel
ja denk je een leuke mod te hebben die een beetje intressant word ala Tactical ops ofzo, dan zitten er gewoon geen bots bij. Beetje jammerOp woensdag 13 maart 2002 21:37 schreef LaptopDude het volgende:
Pff deze mod zuigt! Enige leuke/mooie deel van het spel is die gun smoke...
thx dude,Op woensdag 13 maart 2002 15:55 schreef Sjeik het volgende:
Yeah, ik heb het forum ff doorgespit... Over die bots staat er dit:
[..]
Bron: http://dynamic3.gamespy.com/~nsq3/phpbb/viewtopic.php?topic=1509&forum=12&1
ik weet weer genoeg voorlopig
bot support hier te dl
er zijn ook nieuwe maps
hehehe.....LOLOp donderdag 14 maart 2002 13:13 schreef koper137 het volgende:
de bots zijn zoals op de nsco site verteld wordt nog niet echt goed ontwikkeld. eigenlijk hadden ze beter kunnen vetellen dat de bots niet bewegen.
dan hebbben we er nog niet veel aan
dus dan maar afwachten