Toon posts:

Burner repareren ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Grote probs met mn burner <Yamaha SCSI van 2 jaar oud>

Hij ziet geen cd's meer, en dat ligt denk ik niet aan de lens. Hij maakt nogal een gek geluid, dus ik denk dat het loopwerk verrot is. Nou heb ik gebeld met de winkel waar ik hem gekocht heb. Ze willen um dus niet in reparatie nemen. Ik kon hem wel zelf opsturen naar de leverancier. Ze wilden me wel een nieuwe verkopen....
Dus: wie weet of ik ergens kan laten controleren of het de moeite waard is om hem te laten repareren ??

Bedankt !

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Ik zou eerst alles in het werk stellen om toch een nieuwe/gerepareerde te krijgen door hem evenntueel op te sturen. Lukt dit allemaal niet, zou ik hem gewoon openenslopen en eens goed je ogen de kost geven, wieweet kan je hem weer aan de praat krijgen...e verliest er dan niets mee want nu werkt hij ook niet..

Suc6

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Ik heb enige tijd geleden een Yamaha4416S burner gehad die de geest gegeven had. Dus opgestuurd naar Yamaha met de vraag wat de zou gaan kosten....al met al (inclusief verzending) zou het tussen de 250 en 300 piek gaan kosten. Dat vond ik teveel van het goede, vandaar dat ik voor 550 piek een 8424S gekocht heb...

Reparatie van dit soort dingen is vaak gewoon heel duur en het is maar de vraag of het verstandig is.

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

Topicstarter
hmm, voor 550 piek een 8424S (8x toch?)..

Das niet duur. Waar ?

Of nog andere suggesties ? Moet wel SCSI zijn en voor niet al te veel geld.
Ik ben totaal niet goed op de hoogte van wat er op dit moment op de markt is enzo....

Verwijderd

die yamaha's schoppen echt wel kont!!!

bijna net zo goed als de plextors maar wel goedkoper ;)

maar dit was een beetje offtopic geloof ik

Verwijderd

ik heb vorige week net mijn plextor 8432T IDE terug naar belgie verstuurd werd geheel gratis opgehaald door DHL (koeriers service voor degene die dat niet weten)en krijg nu gewoon een hele nieuwe nadat ik een rma nummertje had gehaald bij plextor.be krijg hem als het goed is over een week weer terug.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

..Ja ik heb ook een Plextor, zij schoppen echt kont vwb de service !! ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Wéér m'n standaard vraag: wat is het merk & type???

...With a touch of magic¿

Pagina: 1