[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 21:08 ]
en wat betreft geluid? veel meer?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik heb er 1 vastgemaakt met tie-wraps. Toch iets steviger imho
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Zoiets heb ik laast ook gedaan, ik had ze alleen zo dicht bij elkaar staan dat je een enorm lawaai krijgt 
Dus heb ik dat maar weer verwijderd en nu ben ik bezig met waterkoeling.
Dus heb ik dat maar weer verwijderd en nu ben ik bezig met waterkoeling.
Still King
Verwijderd
kloppe deze temp's wel? ik heb ook een 1.8 p4 en die draait idle op 32 ofzo en stressed, met
tje draait ie 43 a 44 met standaard retail cooler.
Hij heeft hem ook geclockt naar 2.0!!!Op maandag 11 maart 2002 20:45 schreef IconOS het volgende:
kloppe deze temp's wel? ik heb ook een 1.8 p4 en die draait idle op 32 ofzo en stressed, mettje draait ie 43 a 44 met standaard retail cooler.
Still King
Verwijderd
zal toch niet zoveel schelen? nala, als ie z'n core hoger heeft gezet mischien wel.... ik ook = uitprobere 
[/EDIT]
mn cpu speed hoger bedoel ik
[EDIT]
[/EDIT]
mn cpu speed hoger bedoel ik
[EDIT]
WilliametteOp maandag 11 maart 2002 20:54 schreef IconOS het volgende:
Ow wag ff. er schiet me in eens iets tebinne.
Heppie een Northwood of een eh.... ja ...... help me is...... naja, zon andere p4?
Plakband lijkt mij nou ook niet echt super, maar wel mooi dat de temperatuur iets naarbeneden is gegaan.
Verwijderd
Dan verklaart dat het verschil. Ik draai Northwood en die heeft een lager voltage. ook een lager energieverbruik.
Toch wel leuk id van die extra cooler. Ik had het zelf toch anders gedaan(ben casemod aan het bedenken). fan omdraaien en dan aan zijkant van pc een gat maken waar die de lucht naar buiten blaast ofzow. dan komt die warmte niet in je pc terecht.
Toch wel leuk id van die extra cooler. Ik had het zelf toch anders gedaan(ben casemod aan het bedenken). fan omdraaien en dan aan zijkant van pc een gat maken waar die de lucht naar buiten blaast ofzow. dan komt die warmte niet in je pc terecht.
Verwijderd
Ik heb een delta 7000 rpm fan op mijn heatsink en boven dat 2 x 90mm zalman fans op een zalman beugel.
is wat sterker dan plakband.
is wat sterker dan plakband.
mijne zitten met dat ijzerdraad vast
de aansluitingen zijn gewoon in een 12V stekker gedrukt 
Hoezo onveilig
Hoezo onveilig
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Pagina: 1