A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Verwijderd
Persoonlijk geef ik als CAD-tekenaar de voorkeur aan mijn Calcomp-tablet. Ik gebruik privé een Wacom tablet voor grafische zaken. Ik heb voor mijn wacom ook een intuos lens cursor, maar er gaat voor CAD-tekenwerk niets boven een calcomp. Dit is overigens mijn persoonlijke mening.
CAD staat voor Computer-Aided-Design. dit omvat zowat alles dat te maken heeft met technisch tekenen.
... No further comment.
Als je prof. tekenaar bent zou ik alleen maar Calcomp nemen. Ik denk dat je je echt gaat storen aan de mindere kwaliteit van andere merken.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
En Wacom?
... No further comment.
Ik werk elke dag met de Graphire 1 en 2 maar die zijn als vervanger voor m'n muis bedoeld...
Volgens ij is WACOM wel professioneel maar die zijn wel meestal voor het artistieke tekenwerk.
Volgens ij is WACOM wel professioneel maar die zijn wel meestal voor het artistieke tekenwerk.
Cogito Ergo Credo
Oké morgen ga ik met een aantal collegas Calcomp uittesten. Merci voor de tip van Calcomp want ik had er nog niet van gehoord. Maar ik heb dan ook nog nooit nieuwe tekentabletten moeten kopen.Op maandag 11 maart 2002 21:45 schreef jopiek het volgende:
Ik werk elke dag met de Graphire 1 en 2 maar die zijn als vervanger voor m'n muis bedoeld...
... No further comment.
Pagina: 1