Toon posts:

krakend geluid met creative 128PCI onder win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb win2000 adv. server geinstalled, maar ik heb krakend geluid wanneer ik aan het scrollen ben op bv een webpage

het gaat om een creative 128 PCI

ik heb alle drivers van creative.com al geprobeerd, maar toen werd het alleen maar erger :'(

weet iemand een oplossing????

Verwijderd

Welk mobo? Bij mij hielp het om de PCI latency (in je BIOS) te verdubbelen.

Verwijderd

Dit is al heeeeeeeeeeeel vaak langsgekomen. Gebruik de search (zie 4e knopje van links bovenaan scherm) eens. Is vast wel wat over te vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Het is een ASUS ME-99 mobo, misschien wordt het ook wel een keer tijd voor een biosupdate, maar ik ben bang dat ik dan mijn hele bios verneuk

maar ik zal zo eens ff kijken of ik dat wat je zei in mijn bios kan vinden/wijzigen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat gedoe in mijn BIOS verdubbeld en het gekraak is wel al een stuk minder geworden, maar het is er nog wel :'(

kan ik het zonder problemen nog een keer verdubbelen???

Verwijderd

...je kan het proberen. Als het niet werkt ofzo dan zet je het weer terug. Search al geprobeerd? Is veel over geschreven en er zijn een reeks oplossingen die kunnen werken, het jammere is dat er maar 1 echt werkt. Staat vast ook iets over in de faq.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het van 32 naar 128 gezet en ik heb nu nergens meer last van *D*D*D

nog bedankt voor de tip!!!

greetz Wolfie

Verwijderd

ik hou niet zo van win2k adv. server. mijn advies is ga weer terug maar win98SE da's nog eens een advies!!! :+

greetzz een win2k adv. server hater

Verwijderd

Geen dank. Heb het niet eens zelf bedacht, maar het werkt nu al op drie pc's blijkbaar. Prettig.
Pagina: 1