Verwijderd
jawel hoor , als je nog nooit mohaa hebt gespeelt is het best te doenOp maandag 11 maart 2002 17:04 schreef grayfox het volgende:
heeft red faction een leuke multiplayer zodat je in een soort team kan spelen (zoals met perfect dark)
ik heb geen goed pc dus ik speel nooit shooter op de pc thuis maar de leukste in het algemeen vind ik perfect dark (TOPPIE!!!) en (Kingpin)
maar in red faction kan je dus ook lekker met een team spelen
Verwijderd
iddOp maandag 11 maart 2002 17:16 schreef grayfox het volgende:
ik heb geen goed pc dus ik speel nooit shooter op de pc thuis maar de leukste in het algemeen vind ik perfect dark (TOPPIE!!!) en (Kingpin)
inderdaad,Op maandag 11 maart 2002 17:20 schreef grayfox het volgende:
soory hoor ik ben en beetje een forum nobdy maarwat betekent ''idd''
iig--> in ieder geval
Ik heb ook een tijd Red Faction online gespeeld, en ik vond het super. 
Maar toen ben ik later UT gaan spelen, en dat is toch wel een stuk leuker.
RF is heel erg cool voor singleplayer, en ook wel oke voor multiplay, maar meer dan dat ook niet.
Maar toen ben ik later UT gaan spelen, en dat is toch wel een stuk leuker.
RF is heel erg cool voor singleplayer, en ook wel oke voor multiplay, maar meer dan dat ook niet.
🌞🍃
*KLIK*Op maandag 11 maart 2002 18:10 schreef Schuey het volgende:
oid--> of iets dergelijks
🌞🍃
Laatst met MOHAA een granaat bij m'n voeten gekregen in de bunker (met 4 anderen)Op maandag 11 maart 2002 17:08 schreef DazZta het volgende:
[..]
jawel hoor , als je nog nooit mohaa hebt gespeelt is het best te doenje hebt trouwens Deadmatch , TeamDeadmatch , en Capture the Flag
F.U.B.A.R. -------> Fucked Up Beyond All Recognition
Serious Sam (2) is ook erg leuk om met meer man samen te spelen. Maar daar heb je wel een behoorlijke pc voor nodig.
Ik heb Red Faction ook. Multiplayer is redelijk, en single player had ik in 1 dag uitgespeeld. Het verhaal was helemaal
He who controls the Spice, controls the Universe.
yep, die zijn errug gaaf (vooral TEGEN elkaarOp dinsdag 12 maart 2002 12:47 schreef -=Indigo=- het volgende:
Serious Sam (2) is ook erg leuk om met meer man samen te spelen. Maar daar heb je wel een behoorlijke pc voor nodig.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Man die Multi Player van Red Faction is echt goed hoor. Leuke wapens vooral.
Single Player sucks ass though.
Single Player sucks ass though.
sorry dat ik dit topic kick, maar ik heb ff een vraagje 
Wat voor multiplayer modes zitten er in de PS2 versie van Red Faction
Ook deathmatch, team deathmatch en capture the flag net als de PC versie? of alleen deathmatch
Wat voor multiplayer modes zitten er in de PS2 versie van Red Faction
geen idee,Op maandag 08 juli 2002 16:04 schreef ^MRT het volgende:
sorry dat ik dit topic kick, maar ik heb ff een vraagje
Wat voor multiplayer modes zitten er in de PS2 versie van Red FactionOok deathmatch, team deathmatch en capture the flag net als de PC versie? of alleen deathmatch
heb de PS2 versie niet, alleen de PC versie
mischien ff ergens een review zoeken?
ah stom dat ik niet aan een review dachtOp maandag 08 juli 2002 16:08 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
geen idee,
heb de PS2 versie niet, alleen de PC versie
mischien ff ergens een review zoeken?
maar thnx, ik heb een review van gamers.nl, en daar staat niks in over ctf of tdm ofzo bij de ps2 versie
hmmm, ik zal ook es wat reviews gaan checkenOp maandag 08 juli 2002 17:46 schreef ^MRT het volgende:
[..]
ah stom dat ik niet aan een review dacht
maar thnx, ik heb een review van gamers.nl, en daar staat niks in over ctf of tdm ofzo bij de ps2 versie
als ik iets vind laat ik het weten
Tip voor mensen die van Counterstrike houden en Red Faction 1 (!) hebben
: download de mod Iron Sun (ISM). Deze modification is nog geen half jaar oud en groeiende (populair) met een paar zeer actieve oprichters
die voor nieuwe multiplayermaps enzovoort zorgen. Dit spel lijkt in weinig opzichten op Red Faction, het is eigenlijk CS met geo-mod dus met real-time weapons enzovoort. Voor meer informatie en downloads: www.ironsunmod.tk
Overigens, single player is wel aanwezig maar niet aan te raden.
pepernooot
Best oud topic dit .. kunt beter nieuw topic erover makendinkelover schreef op 09 december 2003 @ 14:11:
Tip voor mensen die van Counterstrike houden en Red Faction 1 (!) hebben: download de mod Iron Sun (ISM). Deze modification is nog geen half jaar oud en groeiende (populair) met een paar zeer actieve oprichters
die voor nieuwe multiplayermaps enzovoort zorgen. Dit spel lijkt in weinig opzichten op Red Faction, het is eigenlijk CS met geo-mod dus met real-time weapons enzovoort. Voor meer informatie en downloads: www.ironsunmod.tk
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()