Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

rtcw -- we zitten vast

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goedendag mensen ,
ik heb sinds kort rtcw gekocht
en ben er helemaal weg van
maar nu zit ik vast .....
ik zit in het level : crypt 1 ..
en dan val je door zo gat , en schiet je een stel duitsers en monster dood , dan loop je door , zitten er 3 monster knal je dood, dan kan je recht door, een trap af en daar zitten soms 2 en dan weer 1 monster , dan ga je naar links en spring je over een gat met pijlen er in, dan schiet je een muur kapot, haal je links van je een hendel over ..achter je komt nu een monster , die schiet je dood en dan weer links van je schiet je een monster dood ( die zit in die halve doodskist ) dan spring je weer over die kuil met pijlen en dan staat daar zo hendel die haal ik dan over en er gebeurt niks , dan wil ik naar rechts ( dus door de deur waar ik vandaan kwam ) en daar zitten nu trailes voor, hoe nu verder ?
alvast bedankt :( ........... |:(

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
uhm www.google.com kom je verder mee |:(

Verwijderd

Helaas, Babbelfish kon er nix mee.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 11 maart 2002 16:55 schreef roy-2001 het volgende:
goedendag mensen ,
ik heb sinds kort rtcw gekocht
en ben er helemaal weg van
maar nu zit ik vast .....
ik zit in het level : crypt 1 ..
en dan val je door zo gat , en schiet je een stel duitsers en monster dood , dan loop je door , zitten er 3 monster knal je dood, dan kan je recht door, een trap af en daar zitten soms 2 en dan weer 1 monster , dan ga je naar links en spring je over een gat met pijlen er in, dan schiet je een muur kapot, haal je links van je een hendel over ..achter je komt nu een monster , die schiet je dood en dan weer links van je schiet je een monster dood ( die zit in die halve doodskist ) dan spring je weer over die kuil met pijlen en dan staat daar zo hendel die haal ik dan over en er gebeurt niks , dan wil ik naar rechts ( dus door de deur waar ik vandaan kwam ) en daar zitten nu trailes voor, hoe nu verder ?
alvast bedankt :( ........... |:(
in het gat waar je oversprong zaten spikes.. die zijn door de 2de knop weggehaalt.. dus je moet daar naar beneden springen :)

sim-pel

blup

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"rtcw -- we zitten vast"
We??? sicofreen? :P

Magoed, als je die hendel over heb gehaald moet je een stukje terug lopen om daar weer een hendel over te halen, dan kun je pas door die deur met tralies.

succes :P

39

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:59

steveman

Comfortabel ten onder

[b]Op maandag 11 maart 2002 16:58 schreef Homedisc
We??? sicofreen? :P

succes :P
[zeikmodus]
sicofreen?
[/zeikmodus]
:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
*KLIK* (een walktrough dus)

Van www.gamesover.com, waar van vrijwel elk spel een walktrough op staat. :)
Stom dat dat adres nog steeds niet in de FAQ staat. ;)

🌞🍃

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 11 maart 2002 17:00 schreef steveman het volgende:

[..]

[zeikmodus]
sicofreen?
[/zeikmodus]
:)
:P
sizofreen dan :)

39

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

schrizofeen :?

Ik, geheel anders

Verwijderd

het Nederlands gaat ooit nog wel eens foutloos worden op GOT :o

maar om toch nog ff een zinnige reply te geven, spring dat gat in waar de spikes uit kwamen. we horen je vast nog wel eens als je hier al op vast liep :) (no flame intended)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En we hadden nog wel zo'n mooi topic voor RTCW vragen ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.