Still King
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
draait nu al 4 maanden, is nog steeds heldere goeie vloeistof.
Daarop is mijn waterkoeling vastgelopen... leidingwater gebruikt, jacket vol met kalk, openmaken, niet meer lekvrij dicht kunnen krijgen
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
39
Still King
Van dat gedistelleerde water geloof ik, zit geen kalk ik enzo
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
en dat geleid ook geen stroom?Op maandag 11 maart 2002 17:02 schreef bobo1on1 het volgende:
Dat kun je toch gewoon in de supermarkt kopen?
Van dat gedistelleerde water geloof ik, zit geen kalk ik enzo
Still King
Verwijderd
[sorry-ik-kan-het-niet-laten-mode]Op maandag 11 maart 2002 16:48 schreef Het_Zootje het volgende:
ik heb geen wc
waar laat jij dan je behoeften
[/sorry-ik-kan-het-niet-laten-mode]
Verwijderd
Ja. Maar das voor in de accu, op de accu heeft het geen nutgewoon demi-water wat je bij een autozaak kunt kopen voor op de accu?
Kijk ook es in de search.
En demi geleidt geen stroom, zolang je er geen troep in laat komen (stof etc).
Verwijderd
Verwijderd
Anders wordt het vanzelf een keer groen en zo
Ik heb een koelblok van kopen en alu.Op maandag 11 maart 2002 17:05 schreef Aico het volgende:
Had demi-water(kruidvat) met wat Water Wetter. Moest ik wel doen, omdat ik een koperen bodem had met alu pinnetjes en een alu RAD.
ben ik dan ook van dat water wetter nodig?
Still King
Ik zal er maar niet op vertrouwenOp maandag 11 maart 2002 17:03 schreef Imhotep het volgende:
[..]
en dat geleid ook geen stroom?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
niet om flauw te doen hoor, maar kalk is een mineraal, dus gedemineraliseerd water bevat GEEN kalk, idd wel een beetje andere zooi, maar gesteriliseerd water kan je alleen bij laboratoria krijgen.Op maandag 11 maart 2002 17:07 schreef DragonLord het volgende:
Gedestileerd water is het beste, want demi-water is alleen gedemineraliseerd en bevat dus nog kalk en andere zooi.
Anders wordt het vanzelf een keer groen en zo(niet lichtgevend)
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
en heeft een mooi blauw kleurtje.
Things just happen, what the hell
gesteriliseerd water is dat water dat geen kindjes kan krijgen? of bacterievrij? beide lijkt me niet echt heel nuttig voor waterkoeling, gedestilleerd echter wel.Op maandag 11 maart 2002 18:27 schreef RoadRunner84 het volgende:
[..]
niet om flauw te doen hoor, maar kalk is een mineraal, dus gedemineraliseerd water bevat GEEN kalk, idd wel een beetje andere zooi, maar gesteriliseerd water kan je alleen bij laboratoria krijgen.
Werkt nog ok.. en mijn waterblok kan niet vollopen met prut aangezien ik een ander systeem heb als de meeste hier
Is dat niet dat spul met dat "lekkere" geurtje?Op maandag 11 maart 2002 18:33 schreef Didactylos het volgende:
In mijn systeem gebruik ik koelvloeistof (shell) goei spul,
en heeft een mooi blauw kleurtje.
Heeft een van jullie trouwens wel eens last gehad van lekkage waar je een gedeelte van je comp af kon schrijven of is dat hier nog niet gebeurd?
Still King
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja dan BEN jij ook van dat water wetter nodigOp maandag 11 maart 2002 17:08 schreef Imhotep het volgende:
[..]
Ik heb een koelblok van kopen en alu.
ben ik dan ook van dat water wetter nodig?
Wat doet dat WW dan precies met je wc-systeempje??Op maandag 11 maart 2002 20:09 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
ja dan BEN jij ook van dat water wetter nodig
Still King
wat... doe jij het op de wc danOp maandag 11 maart 2002 17:05 schreef ISN het volgende:
[..]
[sorry-ik-kan-het-niet-laten-mode]
waar laat jij dan je behoeften
[/sorry-ik-kan-het-niet-laten-mode]
Verwijderd
[..]
Is dat niet dat spul met dat "lekkere" geurtje?
[..]
Nee, het is reukloos maar het "smaakt" niet echt.
Things just happen, what the hell
Verwijderd
dat bedoel ik dus ookOp maandag 11 maart 2002 21:05 schreef real_raichu70 het volgende:
Water Wetter , nu dat heeft een lekker geurtje . Kan je wel iemand mee mollen denk ik door em te laten rieken alleen
Still King
Verwijderd
Tja, maar toch blijf ik daarbij, dat demi water niet helemaal zuiver is. Bij me pa op z'n werk hadden ze dat 1 keer gebruikt ipv het normale gedestileerde water en toen is er een machine die met stoom (denk maar aan een octoclaaf en dergelijk) spullen moest ontsmetten vernageld.Op maandag 11 maart 2002 18:27 schreef RoadRunner84 het volgende:
[..]
niet om flauw te doen hoor, maar kalk is een mineraal, dus gedemineraliseerd water bevat GEEN kalk, idd wel een beetje andere zooi, maar gesteriliseerd water kan je alleen bij laboratoria krijgen.
Het gaat kalk en andere shit tegen. Dus op langere termijn helpt het tegen verstopping.Op maandag 11 maart 2002 20:20 schreef Imhotep het volgende:
[..]
Wat doet dat WW dan precies met je wc-systeempje??
Verder helpt het koelen. Het is eigenlijk bedoelt voor motoren van dragracers, of andere racers om de koelvloeistof, in ons geval demi water, zo koel mogelijk te houden en constanter. In sommige watersetups scheelt het meer dan 5 graden.
Dabit heeft er een test over gepost. Moet je maar ff zoeken.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
goed gedeminiraliseerdOp maandag 11 maart 2002 21:21 schreef DragonLord het volgende:
[..]
Tja, maar toch blijf ik daarbij, dat demi water niet helemaal zuiver is. Bij me pa op z'n werk hadden ze dat 1 keer gebruikt ipv het normale gedestileerde water en toen is er een machine die met stoom (denk maar aan een octoclaaf en dergelijk) spullen moest ontsmetten vernageld.
beter gedeioniseerd
best gedestilleerd
gedestilleerd is NIET uitkoken. Dit is 3e klas stof (eerste jaar scheikunde). destilleren is het laten koken en dan de DAMP laten condenseren. Als je alleen de gassen opvangt die vrijkomen rond de 100 graden celsius heb je goed schoon water.
geen van alleen bevat kalk meer. allemaal goed eigenlijk.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik neem aan dat je in de winkel alleen gedeminiraliseerd water kunt kopen en geen gedestilleerd.Op maandag 11 maart 2002 23:27 schreef Oxigun het volgende:
[..]
goed gedeminiraliseerd
beter gedeioniseerd
best gedestilleerd
gedestilleerd is NIET uitkoken. Dit is 3e klas stof (eerste jaar scheikunde). destilleren is het laten koken en dan de DAMP laten condenseren. Als je alleen de gassen opvangt die vrijkomen rond de 100 graden celsius heb je goed schoon water.
geen van alleen bevat kalk meer. allemaal goed eigenlijk.
Kun je ergens anders dan wel gedestilleerd water kopen of moet ik daarvoor bij een laboratorium zijn?
Still King
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
-10 graden koeler , of 100MHz winst.
Kan over de telefoon ingestraald worden, dus je hoeft niet eens naar Tiel -of waar zit ze? Zie hier onder 'instralen water'. Hou een krat gedemineraliseerd water bij de hand, naast de telefoon.
Instralen waterOp dinsdag 12 maart 2002 00:14 schreef augustus het volgende:
Ik gebruik ingestraald water van Jomanda, met naar keuze:
-10 graden koeler , of 100MHz winst.
Kan over de telefoon ingestraald worden, dus je hoeft niet eens naar Tiel -of waar zit ze? Zie hier onder 'instralen water'. Hou een krat gedemineraliseerd water bij de hand, naast de telefoon.
Via het radioprogramma en via de Jomanda-infolijn is het mogelijk om water te laten instralen:
0031(0)900-2024000, toets nr. 5
Jomanda