[LG] Uren uitlezen mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik was vanmiddag eens mijn beeldscherm (LG 795FT+) aan het uitlijnen (moest nodig gebeuren, was niet echt recht) en toen ik een beetje met de talen aan het kloten was kwam ik terecht bij koreaans (niet echt boeiend maar toch) Ik zag ineens onderin me OSD iets in HR staan. Er stond 00413 HR toen ik begon, nu 2 uur verder, staat er 00415 HR. Het is dus mogelijk om het aantal uren uit te lezen dat je monitor aan gestaan heeft. Ik heb effe aan een vriend met een ander LG model (563LE) gevraagd en bij hem was het wel in het engels te zien als elapsed time. Dit is niet echt een vraag, meer een mededeling aan andere mensen met een LG die zich af vragen of ze wel een nieuwe hebben gekregen of dat ze willen weten hoe lang hun monitor al aan gestaan heeft. Het enige wat ik me afvraag is of er meer mensen zijn met een LG die hetzij bij het tabblad setup in de engelse/koreaanse taal uit kunnen lezen hoeveel uur hun monitor aan heeft gestaan. Dit kan dan eventueel in de FAQ ofzo opgenomen worden voor mensen die willen weten dat ze zeker een nieuwe LG monitor hebben gekocht.

Oh ja, het is geen optie of zo in je OSD, het komt gewoon onderin te staan bij het tabblad setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 14:36
Iemand enig idee of dit ook met de LG 775 FT kan?
Ik heb namelijk in het OSD alle talen geprobeerd, maar er verschijnt helemaal niets om de uren te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 16:52 schreef Comet het volgende:
Iemand enig idee of dit ook met de LG 775 FT kan?
Ik heb namelijk in het OSD alle talen geprobeerd, maar er verschijnt helemaal niets om de uren te zien.
Is toch ook een Flatron? En wat zijn de kleurstellingen van je OSD? Bij mij is het wit/blauw, maybe is het OSD afhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met 915ft+ niets te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:00
nou, ik zie nix bij m'n 795 FT plus...

Ik ken dat ding nieteens instellen op Koreaans, en jij wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:16 schreef gabberjoost het volgende:
nou, ik zie nix bij m'n 795 FT plus...

Ik ken dat ding nieteens instellen op Koreaans, en jij wel? :?
ja, ik denk tenminste dat het koreaans is. (Ik ken een heeeel klein beetje koreaans, en ik herken tekens, dus)
Welke kleur is je OSD? Zoals ik al eerder zei is het misschien OSD afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook. Het is een LG 795FT+ met blauw-witte OSD. In een of andere taal die ik niet ken staat onderaan op het moment het volgende:

CDT ^l% : 00040 HR

Kan kloppen, ik heb mijn monitor nog maar een paar dagen. Op die manier kun je wel mooi kijken of je idd een nieuwe monitor krijgt, bijvoorbeeld als de huidige weg moet en moet worden omgeruild (bij mij het geval, beeld verzakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Cool ,die monitor heb ik ook ,gelijk ff proberen :P

edit:
Ik zie het bij mij niet staan hoor ,kan ook geen koreaans kiezen ,of koreaans is suomo in het koreaans :?

[edit2]Druk NIET op recall ,mag je alles weer goed zetten :( [/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmm, bij mn LG FT915+ kan ik het ook niet vinden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn 795FT+: OSD - setup - language - 12 talen mogelijk en het is een van de laatste talen, niet-westers schrift.

Is trouwens ook alleen bij die taal te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Op maandag 11 maart 2002 19:21 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

ja, ik denk tenminste dat het koreaans is. (Ik ken een heeeel klein beetje koreaans, en ik herken tekens, dus)
Welke kleur is je OSD? Zoals ik al eerder zei is het misschien OSD afhankelijk.
Mijn OSD is groen. Een beetje zoals de standaard windows achtergrond kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bij mij zijn er 8 talen.
Ik heb hem ook al een tijdje.
Op de achterkant staat dat ie uit mei 2000 komt.

edit:
[quote]
Op maandag 11 maart 2002 19:41 schreef gabberjoost het volgende:
Mijn OSD is groen. Een beetje zoals de standaard windows achtergrond kleur...
[/quote]

Mijne is ook groen en ik kan het ook nergens zien ,zullen we wel een oudere versie hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:40 schreef JeeDee het volgende:
Bij mijn 795FT+: OSD - setup - language - 12 talen mogelijk en het is een van de laatste talen, niet-westers schrift.

Is trouwens ook alleen bij die taal te zien.
Yup, dat heb ik ook, mijn monitor is ook nog redelijk nieuw (Januari (418 HR op dit moment). Ik denk dat het alleen bij de nieuwere modellen zit ingebakken. Gabberjoost heeft naar mijn weten een ouder OSD (Groen/blauw) dat model heb ik ook gehad, maar dat zat het niet bij dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yups hier heb ik dit ook (LG 995FT plus)
CDT 680HR :)
Blauw witte osd
Thanks for the tip :)
dit is wel handig als je een nieuwe monitor krijgt ter vervanging bij een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:50 schreef D-dayzz het volgende:
Yups hier heb ik dit ook (LG 995FT plus)
CDT 680HR :)
Blauw witte osd
Thanks for the tip :)
dit is wel handig als je een nieuwe monitor krijgt ter vervanging bij een defect.
Dat is inderdaad mijn bedoeling geweest van dit topic. Eigenlijk zouden we effe aan iemand met zo'n A902MT moeten vragen of het daar ook in zit, het is technisch mogelijk blijkt. Dat zou hun wel erg goed uitkomen denk :)

419 HR and still counting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

00041 HR nu en 6 dagen in bezit... wel leuke functie dit

Edit: krijg nou wat, staat dat ding bijna 7 uren per dag aan, zit ik ook nog op school overdag, :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zit in alle monitoren van alle merken.

Het enige probleem is de juiste combinatie te vinden om in dit menu te raken. Zowals jij er nu per toeval opgekomen bent is dat wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:17 schreef JeeDee het volgende:
00041 HR nu en 6 dagen in bezit... wel leuke functie dit

Edit: krijg nou wat, staat dat ding bijna 7 uren per dag aan, zit ik ook nog op school overdag, :?
Maybe dat ie in de fabriek al een dagje proefgedraaid heeft of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen, kan ik mooi checken met de monitor die er binnenkort ter vervanging van deze (met doorzakkend beeld) komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Kun je niet menu even met webcam een foto maken even posten?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:46 schreef DJkim het volgende:
Kun je niet menu even met webcam een foto maken even posten?
Zelf heb ik geen Webcam en geen Digicam, ik kan het je dus niet laten zien. En een printscreen gaat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

00042HR.........en zo voort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 21:21 schreef JeeDee het volgende:
00042HR.........en zo voort :)
Hey, heb jij wel een digicam of webcam? Is misschien wel makkelijk voor de mensen die het niet kunnen vinden om te laten zien wat we bedoelen.

offtopic:
Ik zit al op 420 HR, het tienvoudige >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen digicam of webcam, maar ik wil uiteraard nu wel een kopen als ik een beetje gesubsidieerd wordt :P

Tien-voudige, hmm, heb ook zo'n gevoel dat ik je niet in ga halen, am i right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 21:33 schreef JeeDee het volgende:
Ik heb ook geen digicam of webcam, maar ik wil uiteraard nu wel een kopen als ik een beetje gesubsidieerd wordt :P

Tien-voudige, hmm, heb ook zo'n gevoel dat ik je niet in ga halen, am i right?
Eigenlijk vind ik het aantal mensen dat gereageerd heeft een beetje laag, gezien het aantal signatures dat ik voorbij heb zien komen met LG 775FT/795FT+/915FT+/995FT+ Om een beetje een goed beeld te krijgen vanaf wanneer het mogelijk is moeten er toch echt meer users zijn die ook effe kijkeen.

En nee, je gaat me denk niet inhalen. Alhoewel, ik heb straks examen, je maakt nog kans :P En ook nee, ik ga je niet subsidieeren, dan wil ik het ook wel doen :)
[blijf wel een beetje ontopic aub]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt wel nog lastig zo, een beeld krijgen vanaf wanneer je het aantal branduren kan aflezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:26

JWO

hmm met dit menu gaat ut dus niet:

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.68/images/menu.jpg

915FT+ may 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik hed idd precies hetzelfde menu.. en daar zit geen Koreaanse taal oid bij. Niet uit te lezen dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op dinsdag 12 maart 2002 14:03 schreef Pollewob het volgende:
Ik hed idd precies hetzelfde menu.. en daar zit geen Koreaanse taal oid bij. Niet uit te lezen dus :(
Ook precies hetzelfde menu + geen koreaanse taal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Met behulp van mijn l337 paint 5k1llz heb ik effe geprobeerd te laten zien hoe het er ongeveer (:)) uitziet.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~venro108/GoT/menu1.jpg

De pijlen geven de kleur aan van het OSD, dat groene is dus wit bij de nieuwere en dat grijze links is nu blauw. Ik denk dat iedereen met dat groene OSD deze optie niet heeft, en iedereen met het blauwe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:26

JWO

en wat voor productie datum hebbie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een screenshotje :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/dennismati/all/display.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 15:05 schreef Tweaker-Willem het volgende:
en wat voor productie datum hebbie dan?
de mijne is nog vrij nieuw, Manufactured in November 2001. gekocht in december, gekregen in Januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Op dinsdag 12 maart 2002 15:05 schreef D-dayzz het volgende:
Een screenshotje :
[afbeelding]
Zo hé, maar dat is een mooi OSD! :9~

Zo'n mooie heb ik niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 15:10 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Zo hé, maar dat is een mooi OSD! :9~

Zo'n mooie heb ik niet... ;(
Aan de ene kant mag je blij zijn dat je hem niet hebt, jij hebt meer instelmogelijkheden wat betreft omtrek/uitrek/etc. van je beeld. Aan de andere kant kan jij die uren niet zien.... Ik weet dat jij meer instelmogelijkheden hebt omdat ik er zelf ook een gehad heb. En oh ja, jij kan hem laten piepen als je een toets aan raakt, dat hebben die nieuwere niet :P (boeie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:12 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Aan de ene kant mag je blij zijn dat je hem niet hebt, jij hebt meer instelmogelijkheden wat betreft omtrek/uitrek/etc. van je beeld. Aan de andere kant kan jij die uren niet zien.... Ik weet dat jij meer instelmogelijkheden hebt omdat ik er zelf ook een gehad heb. En oh ja, jij kan hem laten piepen als je een toets aan raakt, dat hebben die nieuwere niet :P (boeie)
Wat zijn de verschillen eigenlijk? wat heeft de 795FT meer qua instellingen van omtrek/uitrek/etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 15:17 schreef D-dayzz het volgende:

[..]

Wat zijn de verschillen eigenlijk? wat heeft de 795FT meer qua instellingen van omtrek/uitrek/etc..?
Die modellen met het oude OSD (grijs/groen) hebben meer instellingsmogelijkheden dan die met het nieuwere OSD (blauw/wit) Ik weet niet precies meer wat er allemaal anders was, maar er zit wel enig verschil tussen. Dit is afhankelijk van je OSD. De LG 795FT+ heeft of een blauw of een groen OSD, het is dus hiervan afhankelijk wat je meer/minder hebt dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een LG Flatron 795FT + maar ik kan dat niet vinden. :( Ik heb mijn monitor in Januarie 2001 gekocht, en hij ziet er nog als nieuw uit! ( Komt omdat er niet grookt wordt bij ons. ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zaterdag 16 maart 2002 10:26 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb ook een LG Flatron 795FT + maar ik kan dat niet vinden. :( Ik heb mijn monitor in Januarie 2001 gekocht, en hij ziet er nog als nieuw uit! ( Komt omdat er niet grookt wordt bij ons. ;) ).
Kleurtje van OSD??
Pagina: 1