Ik was vanmiddag eens mijn beeldscherm (LG 795FT+) aan het uitlijnen (moest nodig gebeuren, was niet echt recht) en toen ik een beetje met de talen aan het kloten was kwam ik terecht bij koreaans (niet echt boeiend maar toch) Ik zag ineens onderin me OSD iets in HR staan. Er stond 00413 HR toen ik begon, nu 2 uur verder, staat er 00415 HR. Het is dus mogelijk om het aantal uren uit te lezen dat je monitor aan gestaan heeft. Ik heb effe aan een vriend met een ander LG model (563LE) gevraagd en bij hem was het wel in het engels te zien als elapsed time. Dit is niet echt een vraag, meer een mededeling aan andere mensen met een LG die zich af vragen of ze wel een nieuwe hebben gekregen of dat ze willen weten hoe lang hun monitor al aan gestaan heeft. Het enige wat ik me afvraag is of er meer mensen zijn met een LG die hetzij bij het tabblad setup in de engelse/koreaanse taal uit kunnen lezen hoeveel uur hun monitor aan heeft gestaan. Dit kan dan eventueel in de FAQ ofzo opgenomen worden voor mensen die willen weten dat ze zeker een nieuwe LG monitor hebben gekocht.
Oh ja, het is geen optie of zo in je OSD, het komt gewoon onderin te staan bij het tabblad setup.
Oh ja, het is geen optie of zo in je OSD, het komt gewoon onderin te staan bij het tabblad setup.