Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cheatah sluit steeds mijn topics

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry man maare,

Ik vraag om advies aan mensen die vaak te vinden zijn op het WG forum, mensen die naar mijn menig vol ideeen zitten. Ik wil enkel een paar voorbeelden of woorden, geeen uitgewerkte dingen.

Jammer dus dat iemand als Cheatah mijn vragen beperkt door er meteen een slot op te gooien in mijn ogen misbruik je, je bevoegdheden...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Ga ajb je mond wassen zeg!

Iedereen zit maar te zeiken over het misbruiken van machtsposities en bevoegdheden. :r

Als je het niet met het sluiten van je draadje eens bent, dan neem je contact op met de persoon die ze sluit of met de bemiddelaar als je er met die persoon niet uitkomt. Je opent geen draadjes van "Whehehe, [mod] sluit mijn draadje. MAchtsmisbruik blablabla" Daar wordt niemand vrolijk van en het is ook niet de manier om iets voor elkaar te krijgen.

Je gaat tegen een agent op straat toch ook niet beginnen over machtsmisbruik als je je onder een bekeuring probeert uit te lullen of wel? |:(

Bericht hierboven

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

In mijn ogen geeft Cheatah aan heel nuttig te zien aangezien die draadjes terecht op slot zijn :)

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dat ligt niet aan Cheatah, dat had ik ook gedaan. Wanneer je wilt dat iemand een concept uitdenkt voor een website dan kun je daarvoor bv een interaction designer inhuren. Bijvoorbeeld op freelance-basis. Ik geloof niet dat W&G bedoeld is voor het uitdelen van gratis concepten op welk gebied dan ook.

Kortom, voor dergelijke vragen moet je even op zoek naar mensen uit de branche die dat, meestal tegen betaling, voor je doen. Wil je dat niet dan kun je buiten GoT om proberen wat mensen via mail-ICQ te benaderen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 16:39 schreef Floris het volgende:
Ga ajb je mond wassen zeg!

Iedereen zit maar te zeiken over het misbruiken van machtsposities en bevoegdheden. :r

Als je het niet met het sluiten van je draadje eens bent, dan neem je contact op met de persoon die ze sluit of met de bemiddelaar als je er met die persoon niet uitkomt. Je opent geen draadjes van "Whehehe, [mod] sluit mijn draadje. MAchtsmisbruik blablabla" Daar wordt niemand vrolijk van en het is ook niet de manier om iets voor elkaar te krijgen.

Je gaat tegen een agent op straat toch ook niet beginnen over machtsmisbruik als je je onder een bekeuring probeert uit te lullen of wel? |:(
Al heeft Cheatah dus wel gezegd dat ie hier moest gaan klagen, dus niet van kassie naar de muur sturen hey!!!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Overigens zou ik je topics ook gesloten hebben...

Je vraagt of de heren en dames van W&G voor jou een nieuwe layout willen bedenken...
Als je dat zelf niet kan zul je daar toch echt iemand voor moeten inhuren, een layout bedenken is al gauw het halve werk van een site maken (op grafisch gebied)...
Op maandag 11 maart 2002 16:41 schreef Flipke het volgende:
Al heeft Cheatah dus wel gezegd dat ie hier moest gaan klagen, dus niet van kassie naar de muur sturen hey!!!
Mja, het hangt er wel vanaf HOE iemand klaagt...

Direct alles op machtsmisbruik gooien is wel een vreemde wending. Ipv dat er dan argumenten komen _Waarom_ het onterecht is...
Op maandag 11 maart 2002 16:42 schreef Schelle het volgende:
Als ik 50 rij op een weg waar je 50 mag en ik krijg een bekeuring wegens te hard rijden dan klaag ik zeker...... vergelijk het daar maar mee........
Als je dan 50 rijdt zal je niet een boete krijgen hier...

Echter rij je in dit voorbeeld dan toch minstens 75...

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 50 rij op een weg waar je 50 mag en ik krijg een bekeuring wegens te hard rijden dan klaag ik zeker...... vergelijk het daar maar mee........

Ps. Voel jezelf is niet zo aangevallen.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42

Maar een forum is geen weg... (en begin niet over de digitale snelweg :Y) )

En deze topics zijn in feite gewoon scriptrequests? Ga dan liever zelf op zoek naar mooie sites en jat daarvanaf...

/me jat niet

Verwijderd

Topicstarter
Jeetje, wat trekken jullie er toch weer zwaar aan. Ik vraag dus alleen of iemand iets weet wat niet standaard is....Ik vraag verdomme niet of jullie voor niks een website voor mij willen maken.

• OzBoz

OzBoz

Ik vind wel dat je als commercieel directeur op zijn minst op de hoogte moet zijn van het feit dat de wereldeconomie zeker niet op vrijwilligerswerk draait.

• OzBoz

OzBoz

Op maandag 11 maart 2002 16:46 schreef Schelle het volgende:
Jeetje, wat trekken jullie er toch weer zwaar aan. Ik vraag dus alleen of iemand iets weet wat niet standaard is....Ik vraag verdomme niet of jullie voor niks een website voor mij willen maken.
In de regel ben ik minder lang kwijt met het maken dan met het verzinnen van een orgineel concept. Daarbij ben ik in conceptdenken ook ruim 1,5x zo duur. Om je even een idee te geven van wat je vraagt.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Jeetje, wat trekken jullie er toch weer zwaar aan. Ik vraag dus alleen of iemand iets weet wat niet standaard is...
Ach, er zijn mensen die voor het bedenken van die ideeen al gauw een bedrijf €250 per uur kosten...

En dat is dus ook al niet iets dat je zomaar gratis kan meepikken in W&G ;)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Nogal logisch. Eerst sluit een mod je topic. Dan open je telkens nieuwe.

Als jij 50 rijdt en je krijgt een bekeuring op die weg dan rij je toch niet nog 2 keer 50? :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Sinds kort ben ik een parttime IT adviesbureau/shop begonnen.
Ik wil daar nog een website voor maken maar wil geen frontpagesite. Wie heeft er een leuk idee wat betreft de layout van de site, het moet echt apart zijn.
Dit lijkt me toch aardig vragen om voorkauwen.. "echt aparte ideeen" komen van jezelf.

Verwijderd

Topicstarter
Okee okee,

Jammer dat het hier zo volgens het boekje moet, we zijn allemaal proffesionals niet?
Gelukkig ben ik als commercieel directeur zijnde niet zo ingesteld dat ik overal euroŽs voor moet zien en ook wel is iets voor niks wil doen denk daarbij aan sponsoring van het verenigingsleven.

Een goed idee is duur advies mag je voor niks verwachten.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 16:54 schreef Schelle het volgende:
Okee okee,

Jammer dat het hier zo volgens het boekje moet, we zijn allemaal proffesionals niet?
Gelukkig ben ik als commercieel directeur zijnde niet zo ingesteld dat ik overal euroŽs voor moet zien en ook wel is iets voor niks wil doen denk daarbij aan sponsoring van het verenigingsleven.

Zoekt GoT nog sponsors :? >:)

[edit]
Ik heb nog wel goed advies voor je, helemaal gratis. Je homepage staat niet goed ingesteld, hij linkt naar: http://gathering.tweakers.net/www.wannahave-it.nl.

Alsjeblieft :)

[edit 2]
www.wannahave-it.nl leidt hier overigens ook nergens naar toe :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 16:56 schreef Mr.Durden het volgende:
Zoekt GoT nog sponsors :? >:)
Wij zijn geen vereniging ;)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 16:57 schreef ACM het volgende:

[..]

Wij zijn geen vereniging ;)
Shht, vertel het nou niet door :+

Verwijderd

Sinds kort ben ik een parttime IT adviesbureau/shop begonnen.
Ik wil daar nog een website voor maken maar wil geen frontpagesite. Wie heeft er een leuk idee wat betreft de layout van de site, het moet echt apart zijn.
Wat ga je je klanten adviseren? :? Dat ze op GoT aan gratis dienstverlening doen? :P

Stop maar met dat bedrijf, dat wordt niks zo. :Z We verwachten namelijk juist het antwoord van jou, niet de vraag!

Trouwens: Nee, niet iedereen hier is IT-professional.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 16:54 schreef Schelle het volgende:
Okee okee,

Waar denk je dat allerlei adviesorganisaties van bestaan? Niet van het gratis weggeven van dure adviezen lijkt me. Een beetje commercieel directeur zou moeten weten dat goed advies inderdaad geld kost. Maar ja ik ben dan ook schoonmaker van mijn eigen bedrijf >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een beetje commercieel directeur zou dat moeten weten dat goed advies inderdaad geld kost. Maar ja ik ben dan ook schoonmaker van mijn eigen bedrijf
Lijkt me duidelijk.

En het lijkt me ook duidelijk dat dingen die normaal geld kosten niet 'eventjes' op GoT gevraagd worden en het lijkt me ook duidelijk dat dat geen machtsmisbruik van Cheatah is en wat me nog duidelijker lijkt, is dat je best mag zeggen dat je een slot niet terecht vindt, maar dat je dat dan wel met valide argumenten onderbouwt nadat je de regels van het forum hebt gelezen.

Kortom, er wordt naar je geluisterd, maar als je het normaal brengt wordt er zelfs beter naar je geluisterd.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.