Toon posts:

Zalman Fan word verrot :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zalman fan begeeft het bijna, hij draait heel langzaam, dus moet ik er een tik tegen aan geven, en dan doet hij het weer :(
Dit precies het zelfde is dus ook bij een kameraad van mij gebeurd.

nu is de vraag
kan ik mijn fan ook olien of zo? zo dat hij meschien nog wat langer mee gaat?

Thx..

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:48

Epsilon

zijn die dingen nie temp geregelt?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

idd zijn temp geregelt

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 16:30 schreef epsilon het volgende:
zijn die dingen nie temp geregelt?
ik heb de ZALMAN CNPS5005-Cu
Tempgeregeld?

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Ja, fans kan je oliën, dus die zalman ook vast wel. Je moet ff onder het stickertje kijken, daar zit in het midden klein dekseltje/dopje. Daar kan je de olie in kwijt :)

Overigens: als ie het nu al slecht doet, ben je al eigenlijk te laat. Dus je zal de levensduur hoogstens kunnen verlengen, zo goed als vroeger zal je hem wel niet meer krijgen ;(

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 16:45 schreef breinonline het volgende:
Ja, fans kan je oliën, dus die zalman ook vast wel. Je moet ff onder het stickertje kijken, daar zit in het midden klein dekseltje/dopje. Daar kan je de olie in kwijt :)

Overigens: als ie het nu al slecht doet, ben je al eigenlijk te laat. Dus je zal de levensduur hoogstens kunnen verlengen, zo goed als vroeger zal je hem wel niet meer krijgen ;(
Oke ik heb het dekseltje er af gehaald en scooter olie er in gedaan (2 tak) is dat erg? ik had namelijk geen andere olie.

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Scooterolie? Eh, geen idee. Heb geen scooter :D
Maar ik denk dat bijna alle olie wel werkt. Je had misschien beter gewone olie (heet dat geen naaimachineolie?) kunnen nemen, maar wie weet werkt dit ook.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt :)

hopen dat het geen kwaad kan 2 tak olie.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 14:38

Corn

Raar jongetje

Beetje smeren met siliconenspray.... maar hij wordt idd nooit meer 200% flex

Verwijderd

Die fans zijn dus echt niet temgeregled...... Je krijgt er zo'n fanmate bij als het goed is maar geen tempregeling hoor. Mijn fan loopt ook aan in het begin en dan duurt dat 3 minuten en dan loopt hij weer flex, moet maar es een fanadapter halen om die klotenfan (die op volle toeren best nog wel wat lawaai maakt) te vervangen door een Papstmodel van en slagje groter 8-)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Gewoon een ieuwe PAPST 90MM kopen

Verwijderd

offtopic: wat voor scooter heb je :D

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03-2025

Ridder

Advanced Moo Device

Dat kon je hierboven toch lezen!!!
Eentje met 2 takken.... |:(
Ik hoop dat je meer verstand van computers, dan verbrandingsmotoren hebt.
(Inderdaad Off Topic)

Verwijderd

zo lang je er maar geen SLA-OLIE in doet... dat weerkt even fijn, maar daaarna 'lijmt' het alles aan elkaar vast
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 22:08 schreef daNpy het volgende:
zo lang je er maar geen SLA-OLIE in doet... dat weerkt even fijn, maar daaarna 'lijmt' het alles aan elkaar vast
>:)
LoL dat weet ik nog wel van vroeger. had ik een keer op mn skatebord gedaan, IDD dat ik ging vliegen op het eind :P

Verwijderd

ik heb de 5001AL. De fan draait niet echt lekker nee, en ik heb hem pas een maand. Gewoon een fanadapter ertegenaan, en een fatsoenlijke ventilater erop! Gaat deze jongen ook doen!

Want je koopt hem, omdat hij stil moet zijn! :Z
Pagina: 1