Toon posts:

Iiyama Pro 452 trillend beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een Iiyama Vision Master pro 452 aangeschaft. Ik moet helaas een verlengkabel gebruiken anders kan ik deze niet aansluiten. Nu blijft mijn beeld aan het trillen (alsof een gsm ernaast ligt en belt).

Een betere verlengkabel is er niet zeggen ze. Daarnaast moet ik wel toegeven dat de monitor op een monitor arm staat (metalen plaat).

Wie kan mij helpen want ik heb al knallende hoofdpijn van dat gefilkker. Alvast bedankt.....Marco

Verwijderd

zet de refresh rate eens wat hoger..

Verwijderd

Topicstarter
Refresh rate staat op 85 Hertz, 1280x 1024 pixels Kan niet hoger met deze resolutie. Ook andere resolutie en 100 Hertz gaat niet goed

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
heb je al een andere videokaart geprobeert of andere drivers voor je videokaart en monitor ?

Verwijderd

Heb je ook dat geflikker als je je verlengkabel niet gebruikt?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

adapter/trafo in de buurt liggen ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor zowel de monitor als de VGA kaart de laatste nieuwe drivers gedownd. De storingen zijn weg als ik de kabel er tussenuit laat. Maar er schijnt geen betere kabel te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Er lag een adapter van telefoon in de buurt. Die is nu weg, maar probleem nog niet helaas.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 23:20
Op maandag 11 maart 2002 16:23 schreef kwakman het volgende:
Hoi, ik heb een Iiyama Vision Master pro 452 aangeschaft. Ik moet helaas een verlengkabel gebruiken anders kan ik deze niet aansluiten. Nu blijft mijn beeld aan het trillen (alsof een gsm ernaast ligt en belt).

Een betere verlengkabel is er niet zeggen ze. Daarnaast moet ik wel toegeven dat de monitor op een monitor arm staat (metalen plaat).

Wie kan mij helpen want ik heb al knallende hoofdpijn van dat gefilkker. Alvast bedankt.....Marco
Zeker een Asus GeForce 3?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kaart is een Nvidia TNT2, Gforce 2, 64 Mbyte

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
kaart maakt geen fuck uit, het is net wat je zelf zegt, het ligt aan die verlengkabel

gewoon geen verlengkabel gebruiken, of toch op zoek naar een betere. het moet namelijk aan die kabel liggen als ie het zonder dat ding het wel goed doet.

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar kijken of ik mijn kast onder mijn bureau kan plaatsen. Allemaal bedankt voor de hulp.

Marco.

• Carnivorous1
  • Laatst online: 21-01-2025
Op maandag 11 maart 2002 17:44 schreef kwakman het volgende:
Mijn kaart is een Nvidia TNT2, Gforce 2, 64 Mbyte
Hmmmmz... een TNT2 Geforce 2 met 64 mb? Mag ik die kopen? Dan ben ik de enige ter wereld die zo'n ding heeft... vraag me af of de detonators daar ook op werken....

• SilentSimon
  • Laatst online: 20-08 18:48

SilentSimon

Have you been hopped?

heb ik ook gehad met dezelfde monitor
bleek bios probleem te zijn van de monitor,schijnen meer pyama's last van te hebben, heb m ingeruild

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 07:36
-Probeer je VGA kabel eens zo te laten lopen dat er geen andere kabels omheen hangen.

-Lagere refreshrate proberen.

-Verlengen met RGB kabel ipv een een standaard VGA kabel.

-geen andere optie's meer ;)

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Verwijderd

degauss hem een keertje, je weet maar nooit, omdat die adapter ernaast stond??
hoe lang heeft die adapter ernaast gestaan?
Pagina: 1