Toon posts:

Geforce SDR op Aopen AX63 PRO doet het niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vaag dit verhaal...

Ik heb hier een Aopen AX63pro (slot1 VIA apollo133 chipset) bordje liggen. Met mijn Geforce SDR boot hij niet eens! Met mijn v3 3000 en GF2 Ti doet hij het daarmee wel gewoon goed! Terwijl alle 3 de kaarten het op mijn Abit KT7a plankje wel perfect doen! Iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderd

Heb je je bios gereset en toen die kaart erin gedaan? Dat kan je ff proberen en anders biosupdateje als je dat nog niet gedaan hebt.

En echt zeker weten of hij goed aangedrukt is, soms lijkt het of een kaart goed in je AGP gleuf zit, maar dat hoef niet meteen zo te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ja kaart heb ik er 10 keer in en uitgehad...echt goed aangedrukt..en de bios wel 20x gereset..
Dus zal wel eens een bios updateje doen..

Toch vaag dat hij het wel met een GF2 Ti doet..

Verwijderd

Ja erg vaag, ik denk wel dat een Ti wat zuiniger is met stroom, maar een Voodoo3 verbruikt denk ik meer dan een GF1, dus daar kan het ook niet aan liggen dan.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 17:02 schreef Sinterklaas het volgende:
Ja erg vaag, ik denk wel dat een Ti wat zuiniger is met stroom, maar een Voodoo3 verbruikt denk ik meer dan een GF1, dus daar kan het ook niet aan liggen dan.
Een voodoo3 meer als een GF1?? Hoe kom je daar nou bij? Op die voodoo3 zit niet eens een fan!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 17:15 schreef NoStra het volgende:

[..]

Een voodoo3 meer als een GF1?? Hoe kom je daar nou bij? Op die voodoo3 zit niet eens een fan!
Voodoo 3 is .25 micron en GeForce 1 .22 micron
GeForce1 loopt op 120 Mhz en een Voodoo 3 3000 op 166 Mhz

Dat scheelt wel wat in warmte en als ik het goed heb worden voodoo 3's enorm heet terwijl ze een redelijk grote heatsink hebben.
Pagina: 1