Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Account werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, dit is een hele vage en waar het probleem kan liggen weet ik niet.

Maar ik wilde vanochtend een reactie posten op een nieuwsposting. Alleen werkte het wachtwoord dat ik nog in een mailtje had niet meer, ook niet het GoT wachtwoord. Ik heb mezelf dus een mailtje laten sturen met een nieuw wachtwoord.

Daarna bedacht ik me dat het e-mail adres dat in mijn profiel op GoT staat niet meer klopt. Dus dat heb ik gewijzigd.

En vervolgens kan ik dus ook niet meer inloggen op GoT...

Dit is een beetje een lastig circeltje, want zodra ik op GoT vraag mij een nieuw wachtwoord te mailen gaat dit óók niet goed.

Kortom : Uhmmm. Wat moet ik doen? Help!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kortom : Uhmmm. Wat moet ik doen? Help!
Je tweakerswachtwoord niet verwisselen met je GoT wachtwoord :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
of een mailtje sturen naar gathering@tweakers.net met daarin uitleg over wat er aan de hand is :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:38
Laat maar. Ik heb het gefixt....

Het e-mail adres was gewijzigd. Alleen had ik voor dat domein net een migratie achter de rug. En had ik een type fout gemaakt in het MX record..... |:(

Ik vond al dat ik zo weinig mail had gekregen :+

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 11 maart 2002 16:41 schreef The Lord het volgende:
Laat maar. Ik heb het gefixt....

Het e-mail adres was gewijzigd. Alleen had ik voor dat domein net een migratie achter de rug. En had ik een type fout gemaakt in het MX record..... |:(

Ik vond al dat ik zo weinig mail had gekregen :+
Dan gooi ik je clone in de ban, doe voortaan ff een mailtje naar gathering@tweakers.net dat voorkomt wat cloneusers. ;)

Aannames zijn fataal.