Toon posts:

klein informatica

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik erger me echt dood aan die lui, zitten ze een beetje te slijmen in de shopsurvey, terwijl ze echt slecht zijn in het afhandelen van postorder, een reden daarvoor hoeven wij (ik in ieder geval) niet te weten! Als ze hun zaken niet goed voor elkaar hebben (en daar kan ik ook meepraten, lees mijn survey!) en daar slechte cijfers voor krijgen is dat mijns inziens terecht.

Ook vind ik dat bedrijven niet mogen reageren in de survey, als ze denken dat er sprake is van concurrentievervalsing zouden ze daar een adje over moeten aanspreken!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ook vind ik dat bedrijven niet mogen reageren in de survey, als ze denken dat er sprake is van concurrentievervalsing zouden ze daar een adje over moeten aanspreken! [/quote]Als de bedrijven zich niet kunnen verweren kunnen we de ssurvey beter afschaffen. Dat er nu weer zo'n soap ontstaat is idd jammer.

Verwijderd

Waarvoor is de shopsurvey?
Zodat mensen kunnen zien wat anderen van die zaak vinden en wat hun ervaringen met die zaak zijn, omdat je bij elk bedrijf zo'n standaard commercieel praatje krijgt van wij leveren snel en zijn goedkoop, blaat, blaat, blaat.

Als het bedrijf dan alles gaat 'goedpraten', Je kunt je overal uitlullen, dan heeft de shopsurvey juist geen zin meer, want dan heb je nog steeds geen goed overzicht of een zaak nu goed is of niet, je weet dan alleen of die lui een beetje goed uit hun nek kunnen lullen.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Bedrijven moeten juist de kans krijgen om klachten te kunnen behandelen mbv de shopsurvey.

En ik vind dat ze daar dan ook moeten kunnen posten. Want een slechte reaktie is snel gezet door een consument maar wanneer alles weer goed is afgehandeld moet dat bedrijf dat ook kunnen melden.

We leven in een vrij land en iedereen moet daar zijn mening kunnen vertellen.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> want dan heb je nog steeds geen goed overzicht of een zaak nu goed is of niet [/quote]De reacties van de bedrijven helpen om de klachten van bezoekers in het juiste perspectief te plaatsen. Als je alleen eenzijdige informatie krijgt, kun je nooit een goed oordeel vormen over een bedrijf.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bedrijven moeten juist de kans krijgen om klachten te kunnen behandelen mbv de shopsurvey.[/quote]Klachten behandelen doe je niet via een shopsurvey. Als je een klacht hebt dat ze bijvoorbeeld iets verkeerd hebben geleverd dan mail je maar die lui.

Als er bijvoorbeeld uitkomt dat de service zwaar klote is, dan kunnen bedrijven er wat aan doen, maar als bedrijven reageren zeggen ze hoe dan ook wat positiefs over het bedrijf, dat is dus 0,00% objectief en daar heb je in principe ook helemaal nix aan.
De shopsurvey is niet bedoeld zodat wij bedrijven gaan aanvallen en zij zich kunnen verdedigen, de shopsurvey moet er zijn om te kijken of je beter wel, of juist beter niet bij dat bedrijf moet kopen en dat kun je het beste bekijken met reacties van andere klanten.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De reacties van de bedrijven helpen om de klachten van bezoekers in het juiste perspectief te plaatsen. Als je alleen eenzijdige informatie krijgt, kun je nooit een goed oordeel vormen over een bedrijf.[/quote]Dus het is eigenlijk geen shopsurvey, maar een tweerichtingcommunicatie tussen consument en bedrijf wat eigenlijk op de site van het desbetreffende bedrijf thuis hoort?

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Klachten behandelen doe je niet via een shopsurvey. Als je een klacht hebt dat ze bijvoorbeeld iets verkeerd hebben geleverd dan mail je maar die lui.

Klopt.

Maar mbv van zo,n shopsurvey ligt er wat meer druk op de winkel om dit goed af te handelen. En dat is weer in het voordeel van de consument.

Niemand wil tenslotte zijn goede naam verliezen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar mbv van zo,n shopsurvey ligt er wat meer druk op de winkel om dit goed af te handelen. En dat is weer in het voordeel van de consument[/quote]Juist, daar is een shopsurvey voor. Bedrijven kunnen zo hun zwakke punten ontdekken en er dan wat aan gaan doen. Aan goedpraterij van het bedrijf hebben wij niks. Daarom vind ik ook dat bedrijven niet in die shopsurvey moeten/mogen reageren. Als iedereen klaagt over de slechte technische kennis dan moet het bedrijf daar wat aan doen. Aan een reactie als: "We hadden stagiares of zoiets dergelijks" hebben we nix, nakkes, nada.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Aan een reactie als: "We hadden stagiares of zoiets dergelijks" hebben we nix, nakkes, nada. [/quote]Ik vind dat wel relevante informatie. Het helpt ook om wat meer begrip te krijgen voor de situatie waarin de shops verkeren, aangezien enig inbeeldingsvermogen bij sommige mensen ver weg is te zoeken.

In bovenstaand geval is het voor de bezoeker ook meteen duidelijk waar het zwakke punt van het bedrijf ligt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> dat is dus 0,00% objectief en daar heb je in principe ook helemaal nix aan. [/quote]Wie beweert dat de bezoeker wel objectief is? Er zitten mensen tussen van mening zijn dat ze na slechte ervaringen met een shop een soort van jihad tegen dat bedrijf op moeten zetten. Het is in dat geval wel handig om ook de andere kant van het verhaal te weten.

Verwijderd

Juist, met die laatste opmerking van Femme ben ik het echt wel eens. Bij Klein Informatica en andere shops/berichtjes/discussies is het snel het geval dat mensen elkaar aan gaan steken en dat het van kwaad tot erger gaat. De manier waarop Klein Informatica op de reacties ingaat is niet goedpraten maar uitleggen waarom de bestellingen niet goed verlopen.

Ok, ze hebben een paar rare dingen maar ik heb winkels gezien die anders reageren op shopsurveys.
Daarnaast heb je uiteraard nog steeds het volste recht om een slechte beoordeling in te vullen en daar heeft Klein een beetje raar op gereageerd, maar sommige vullen overal een 4 in omdat hun compu een paar dagen te laat is. Technische kennis en prijzen horen NIET tot de afhandeling van de bestellingen, en dat is het enige wat eraan schort bij Klein, naast bereikbaarheid.

Ik vind best dat ene winkel mag reageren, zolang het idd maar zinnig blijft VAN BEIDE KANTEN zodat er wat meer begrip VOOR BEIDE KANTEN komt. Daar hebben idd zowel klant als leverancier meer aan dan dat de leverancier monddood langs de kant toe moet gaan staan kijken hoe iedereen hier hun onredelijk de grond in stampt!!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

floris, moet je dat nu in elk topic spammen?

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

xiphoid moet maar eens een ban krijgen, die gozer zit zowat in elk topic te zwammen te spammen voor zijn site.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1