[RENEGADE] Kabelmodems mogen niet hosten?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-01 12:33
Hoi!

Op de site van PlanetCNC lees ik het volgende over het opzetten van een Renegade server:

"Cable modems and DSL are typically set to an upload bandwidth of 128 k/sec and are NOT allowed to host.
"

Zou dit betekenen dat als je kabel hebt je geen server op kan starten? lijkt me een beetje sterk :?

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

Ja, want renegade eist behoorlijk wat bandbreedte, cable/dsl hosts zorgen voor die enorme lag.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 11 maart 2002 15:51 schreef Tweakod3x het volgende:
Hoi!

Op de site van PlanetCNC lees ik het volgende over het opzetten van een Renegade server:

"Cable modems and DSL are typically set to an upload bandwidth of 128 k/sec and are NOT allowed to host.
"

Zou dit betekenen dat als je kabel hebt je geen server op kan starten? lijkt me een beetje sterk :?
nee gekkie, wordt alleen niet aangeraden om met kabel/ADSL een server te hosten voor 32 man :P
Dacht dat 4/6 man echt et max waren, moet je maar ff opzoeken op www.westwood.ea.com

Signature?

Verwijderd

Zijn die te langzaam?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zoiets kun je toch ook gewoon proberen ipv een topic te openen. :+

🌞🍃

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-01 12:33
Op maandag 11 maart 2002 15:55 schreef DataBeest het volgende:
Zoiets kun je toch ook gewoon proberen ipv een topic te openen. :+
Hmm ik vroeg me gewoon af wat de ervaringen waren van verschillende mensen, das toch niet zo vreemd?

Zal vanavond es kloten met een server :)

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

hoort gewoon zo. had je ff het Renegade Topic gelezen dan had je dat geweten. maar jij hebt natuurlijk een leven buiten got. sorry :+

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
heeft ook iemand al een Linux Dedicated server voor /me?

Verwijderd

Dicht.
Reden: zie post NME. In het Renegade topic is dit meen ik al aan de orde geweest :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.