Kennis in profile?

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik zat te denken, maybe is het leuk om bij je profile ook een vakje te maken met de dingen waar je (denkt dat je) wat vanaf weet. Een blokje met skills dus ofzo.
Er is hier natuurlijk extreem veel kennis op GoT en tis leuk om te zien waar iedereen wat vanaf weet. Dan kan je iemand er nog eens over aanspreken in #t.n of een mailtje sturen of ICQ of whatever.
Je zou bijv. aanvinkbare hokkies kunnen maken in je profile zodat je een uniform uiterlijk ervoor krijgt, maybe levels aangeven (zo van ik weet photoshop en ik vind mezelf daarin level 6 van de 10 ofzo, kan je ook nog een leuk grafiekje van maken :)).
Wat vinden jullie daarvan? Ik gooi maar een balletje op, misschien hebben jullie andere aanvullingen op iets dergelijks, of bezwaren?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik wil dit op zich best leuke idee niet de grond in stampen maar...
Ik denk dat in de praktijk de mensen die over bepaalde topic echt wat af weten dat liever niet in hun profile zetten omdat ze dat dood gespammed worden. En de mensen die gewoon interessant willen doen blinken er dan dus uit, met weinig kennis. Ik denk dat dat uiteindelijk de algehele indruk over het kennisniveau op GoT voor buitenstaanders omlaag haalt.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 00:21

Floor-is

5.2

Ik moet het eigenlijk wel eens zijn met CyberJunk, maar ook weer niet. Als ik even de schaal mag gebruiken... Ik schat mezelf een 8 op de schaal van overklokken. :)

En ik heb soms vlagen dat ik veel doe in het overklokfora, dat wil nog niet zeggen dat ik weinig kennis heb. Probleem is echter wel (en dat ben ik met CyberJunk eens) dat je helemaal gek wordt van alle mailtjes en ICQ dingen dat je op een gegeven moment je ICQ maar uit zet om te voorkomen dat ze je hier op weten te bereiken... (Een stuk of 20 mails per dag en vooral vlak na een post een aantal ICQ-berichtjes)

Leuk plan, maar niet uitvoerbaar IMO sorry.

Bericht hierboven

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Mjah als je niet bereikt wil worden kan je toch je uin niet kenbaar maken of je meel oid?
Zijn er nog andere views op dit point, of vinden we het gewoon niet haalbaar?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:32
Heej floris, hoe kan ik mijn processor overclocken? :)

Nee ik denk ook niet dat het een goed idee, is, om dezelfde reden als hierboven staat. Als je een vraag hebt kan je hem altijd wel hier stellen, meestal wel snel antwoord

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.