Nieuwe Proccesor!

Pagina: 1
Acties:

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 08:08
Ik heb een nieuwe proccesor,moet ik als ik hem er in heb zitten Windoos opnieuw installeren?!

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

johnwoo

3S-GTE

Ja, en dan moet je ook eerst nog even de driver voor jouw nieuwe processor bij Intel downloaden...

--edit
Sorry, was ff gefrustreerd, tuurlijk hoeft dat niet...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Nee.

PaCKo

Verwijderd

Sommige mensen..... ZUCHT :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nee.[/quote]Even een kleine nuancering: zolang het moederbord hetzelfde gebleven is hoeft dat idd niet. Ga je de combi mobo/proc vervangen, dan weer wel.

Virussen? Scan ze hier!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het is toch een gowone vraag, hoeven jullie niet zo dom te reageren hoor, die gast weet het niet, gaan jullie hem hier op het GoT afbekken dat het een domme vraag is, vind ik niet kunnen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 17:05 schreef Cartman! het volgende:
Het is toch een gowone vraag, hoeven jullie niet zo dom te reageren hoor, die gast weet het niet, gaan jullie hem hier op het GoT afbekken dat het een domme vraag is, vind ik niet kunnen.[/quote]ja man stelletje poephoofden

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, en dan moet je ook eerst nog even de driver voor jouw nieuwe processor bij Intel downloaden...[/quote]LOL! ok hij is wel een botte lul, maar ze opmerking is lol :+

Mijn iRacing profiel

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Zelfs met een nieuw MOBO hoef je nog niet opnieuw te installeren, het is wel aan te raden, maar het hoeft niet. PUH!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
hoeft niet

Bij nieuwe moederbord gewoon ff alle systeemapparaten weg halen
Pagina: 1