jah.. was mij al eerder opgevallen, in SG zijn alle topicnummers die een topicnummer hebben / hadden van 559 en lager "verdwenen"
gewoon gewist of een foutje
gewoon gewist of een foutje
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Die waren ten tijde van het UBB al gewist.
jah, anders had ik er ook niet achter kunnen komen 
ist wel?
ist wel?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dus dat het aantal posts nu klopt en dat UBB niet kan tellen, zoals de adjes steeds beweren en in de FAQ staat, is eigenlijk niet waar. Toch?
jawel, het aantal post dat je nu hebt is het aantal post op ubb - 500 eerste topics 
daarom gaat het ook nooit omhoog, maar altijd naar beneden
Kees
daarom gaat het ook nooit omhoog, maar altijd naar beneden
Kees
Kees, wel godvrde gloeiende godver jij vieze vuile *peeeep* *peeeeeeeeeeeeeeep* *peep* *peep* *peeeeeeeep* en je moeder is een *peeeeeeep* *peeeeep* *peeeep*...

ps: Jorma heeft het nooit meer teruggezet die -2000, ik had niet gedacht te moeten wachten op het PHP forum... Maar nu is gerechtigheid geschied
ps: Jorma heeft het nooit meer teruggezet die -2000, ik had niet gedacht te moeten wachten op het PHP forum... Maar nu is gerechtigheid geschied
Pagina: 1