Toon posts:

[wisselaar] Is de combi 80 min en wisselaar slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Omdat de Philips Silver Premiums 74 min. niet meer te krijgen zijn, ben ik zoekende naar een goed alternatief. Het probleem is alleen dat veel goede cdr's (T.Y.) tegenwoordig 80 min. zijn.
Ik heb echter het idee dat mijn wisselaar (Blaupunkt Las Vegas) heel veel moeite heeft met 80 min. cd's.

Kan dat kloppen, of heb ik (tot nu toe) gewoon geen goede 80 minuten cdr's (Sony) gebruikt?

grtn, PAM

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 15:07 schreef PAM het volgende:
Ik heb echter het idee dat mijn wisselaar (Blaupunkt Las Vegas) heel veel moeite heeft met 80 min. cd's.

Kan dat kloppen, of heb ik (tot nu toe) gewoon geen goede 80 minuten cdr's (Sony) gebruikt?
Kan kloppen ja. Ik had toen ook problemen met mijn (wat oudere) wisselaar en 80 min cdr's.
Probeer gewoon andere cdr's (je hebt volgens mij ook cdr's die 'geschikt' zijn voor audio).

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 15:19 schreef speedphreak het volgende:

Probeer gewoon andere cdr's (je hebt volgens mij ook cdr's die 'geschikt' zijn voor audio).
Ik dacht dat die 'Audio' cd's alleen een premie hadden voor de stichting thuiskopie (o.i.d). Kan me niet voorstellen dat het verschil maakt in kwaliteit.