is het mogelijk om een pentium 3 (350 mhz) harde schijf te hangen aan een pentium (120 mhz) computer? Op allebeide harde schijfen staat het zelfde besturingssystemen. Kunnen er dingen mis gaan of kan het zonder problemen?
Ik volg je niet..
Je hebt dus een HD van een pentium 3 en een van een 166...
En die wil je wisselen maar de OS behouden?
Kan denk ik wel...
Je hebt dus een HD van een pentium 3 en een van een 166...
En die wil je wisselen maar de OS behouden?
Kan denk ik wel...
Het kan wel mis gaan als je de hdds om gaat wisselen. Dit omdat er verschil zit in chipset e.d.
en een PIII 350 bestaat niet.
en een PIII 350 bestaat niet.
Proberen en dan zie je wel of het lukt
kan gemakkelijk
ik heb een 8 gig van een kapotte p 450 in een p1 120 gestopt zonder echte problemen
ik heb een 8 gig van een kapotte p 450 in een p1 120 gestopt zonder echte problemen
ik wil die van die pentium 166 mhz eraf halen, en dan de grote hd gebruiken aan de pentium 166 mhz.
Het os wat ik gebruik is win98
Het os wat ik gebruik is win98
Moet zeker kunnen als het niet lukt, dan gewoon de oude er weer in.
Verwijderd
Gewoon erin proppen, drivers installeren klaar. Want de apparatuur in de kast verschilt wel, dus driver-cd'tjes bij de hand houden.
PS: 10 gulden beloning voor de eerst volgende echte P3 350 (bestaan allebei (niet meer))
PS: 10 gulden beloning voor de eerst volgende echte P3 350 (bestaan allebei (niet meer))
Aan de p-100 van me broer hangt ook een 6,4 gig schijf (Quantum fireball) Antwoord op je vraag: Ja het kan (theoretisch)
ik zou wel gewoon windows opnieuw instaleren, of met ghost de data allen omwisselen. moet je wel een 3de hd hebben om data tijdelijk op te slaan. of veel ruimte vrij hebben.
als je de hd met een andere os installatie in een pc stopt kan die install wel flink verneukt raken doordat hij allemaal andere devices gaat vinden e.d. orignele hd terug zetten is verder geen probleem en alles werkt dan weer op die pc.
als je de hd met een andere os installatie in een pc stopt kan die install wel flink verneukt raken doordat hij allemaal andere devices gaat vinden e.d. orignele hd terug zetten is verder geen probleem en alles werkt dan weer op die pc.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik heb ook ooit een 40Gb 7200 op een pentium 133 geprobeerd... Het lukte niet, in de bios herkende hij hem maar dan als 8 gig ofzo.. In windows zag ik nix..
Pagina: 1