Toon posts:

Arcam

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
Kan iemand mij vertellen of Arcam cd speler + versterker(alfa serie) een beetje een leuk systeem is. Ik heb ernaar geluisterd en het klonk goed maar zijn er hier mensen die er ook ervaring mee hebben?

Verwijderd

Ik weet niet hoe de alfa serie is, maar hier staat een Arcam Delta 90.2 en ik ben er erg tevreden mee. Vooral als hij goed warm is (24 uur aan) klinkt ie erg mooi (vind ik). Verder: Wat jij mooi vind klinken moet je kopen.

Verwijderd

Het is van kwaliteit goed, er worden geen slechte spullen gemaakt tegenwoordig. Als je het goed vindt klinken moet je de set gewoon nemen, de oren zijn je beste graadmeter naar kwaliteit!!!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 16:52
Het is goed spul, die reeks is uit produktie geloof ik, enige nadeel vind ik de slap uitziende kasten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is gewoon degelijk, goed klinkend spul wat er inderdaad nogal duffig uitziet.

Ik ben zelf redelijk enthousiast over de alpha10 versterker. Maar die kan ik toch niet betalen ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Een vriend van mij heeft de Alpha 8 cd-speler.

Hij heeft deze na uitvoerig luisteren gekozen en gebruikt hem in combinatie met Linn luidsprekers en een Marantz-versterker. Nieuw kostte dat apparaatje fl 1800,- maar ze worden niet meer gemaakt geloof ik.

Als je interesse hebt, of verdere vragen, stuur me dan een mailtje ofzo, hij gaat namelijk upgraden naar een Micromega Dolby Digital setup en wil zijn CD-speler + versterker verkopen.

Great minds think alike!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Hmm ik weet het niet maareeh... :?
Als ik dit topic open, of refresh,
dan krijg ik een inlogschermpje dat vraagt om username en password en domain, van de studie van mijn vriendin. :? :? :?
Wie zit er hier met zijn HTML rechten te klooien? :)

specs

• TeeDee
  • Laatst online: 15-12 23:14

TeeDee

CQB 241

Op maandag 11 maart 2002 18:17 schreef twopack het volgende:
Hmm ik weet het niet maareeh... :?
Als ik dit topic open, of refresh,
dan krijg ik een inlogschermpje dat vraagt om username en password en domain, van de studie van mijn vriendin. :? :? :?
Wie zit er hier met zijn HTML rechten te klooien? :)
/volledig ot:
het ligt aan het icon van: 456GT
/volledig ot

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• twopack
  • Laatst online: 24-10 12:03
Op maandag 11 maart 2002 18:25 schreef TeeDee het volgende:

[..]

/volledig ot:
/volledig ot
Inderdaad, volledig toeval dat ie hetzelfde studeert als mijn vriendin, en zijn icon daar op de server schijnt te staan. vaag.

specs

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:14

FFF

euh welke bedoel je, als je hebt het over bijvoorbeeld de cd72 en de 85 (weet de letter niet meer je hebt namelijk een geintegreede en een eind amp van 85) Dan heb je een zeer mooie set. Zeker de cd-speler valt bij mij in de smaak.

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Op maandag 11 maart 2002 18:25 schreef TeeDee het volgende:

[..]

/volledig ot:
/volledig ot
dat is dan lekker vaag, ik krijg zo'n schermpje niet (jammer, ik heb tenslotte login codes...)

sterker nog, ik zie ook helemaal geen icon (iig niet die van mezelf)

/OT
Hoe heet die vriendin?
/OT

Great minds think alike!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit was je webicon:
http://www.tbm.tudelft.nl/webstud/9202359/icon zonnebril.jpg

en die doet het niet zonder login.

Laten we ontopic verdergaan

Verwijderd

Topicstarter
waar gaat het over?

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 15:41 schreef ronm het volgende:
waar gaat het over?
:?
Als het goed is kan je de hele thread lezen, dus weet je waar het over gaat...
Je bent hier niet nieuw, maar lees toch de FAQ's maar ff. Zie 4e knopje van links bovenaan je scherm :)

Verwijderd

Topicstarter
niet meer over arcam volgens mij

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 16:52
Op donderdag 14 maart 2002 16:51 schreef ronm het volgende:
huh
Kap eens met dit domme gekick aub.

Je hebt al een serie antwoorden gehad...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:14

FFF

1 algemeen antwoordje, arcam maakt hele goede producten, alle producten zijn van goede kwaliteit en bieden wel waar voor dat geld. natuurlijk is er in dezelfde prijsklasse altijd wel een alternatief te bedenken, die zijn er genoeg, dus je zult die alternatieven moeten vergelijken, en de enige die dat kan ben jij, met hetzelfde sorrt (liefst type) speakers en andere componenten. In een soort gelijke ruimte als die je thuis hebt. ga daarvoor naar de betere dealer, of pluis internet er eens op na, zoek door tot je deze en misshcien nog 1 hebt, daarna kun je ze vaak wel in het weekend thuis beluisteren, en dan kun je zelf concluderen wat je er van vindt. In deze prijsklasse zijn ze gewoon allemaal van goede kwaliteit, ik kan wel zeggen van NAD is beter, de andere Vind Rotel weer beter, zo blijf je bezig, iedere smaak, speakersset en ruimte is anders.

Ga eens vergelijken, en als jij deze set goed vindt klinken moet je hem echt nemen, van arcam zul je zeker geen spijt krijgen.

Alternatieven in deze prijsklasse zijn voor mij:

NAD,
Rotel,
Vincent,
Rega,

Deze versterkers vindt ik een prima prijs kwaliteit verhouding hebben, en deze trekken mij persoonlijk meer als arcam. maar het gaat er om wat jij mooi vindt klinken, we kunnen alles adviseren om deze merken ook eens te beluisteren, en jij moet kiezen.

Verder heb je nog een hele hoop andere merken, als Denon etc, die ben ik niet vergeten, maar ik vindt bovenstaande gewoon beter, daar krijg je redelijk veel kwaliteit en power voor dat geld.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kicken is echt MEGA irritant, nok daar ff mee.

Posts scoren doe je maar ergens anders.

En als je dacht daar snel toegang mee te krijgen tot wat private fora, kan je dat helaas voorlopig wel vergeten...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.