Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Heb je de button idle villager al gevonden? Daar moet je gewoon regelmatig op klikken dan zie je welke peasant er uit zijn neus staat te eten.
De idle villager button is een ronde goudkleurige button die linksonder de map zit.
De idle villager button is een ronde goudkleurige button die linksonder de map zit.
ik kan gewoon op die mill klikke en dan heb je daar zo'n icoon van farm. en dan kun je er zoveel je wil in de wachtrij zetten.
of is dit pas bij de uitbreiding erbij gekomen. ik heb age of empires conquerors er ook bij
of is dit pas bij de uitbreiding erbij gekomen. ik heb age of empires conquerors er ook bij
In die expansion pack, the conquerors zit pas de mogelijkheid om achter mekaar farms te laten produceren.
De boerderie is altijd de snelste weg naar veel voedsel, je kunt ook alle beesten op de map gaan slachten of berry bushes leeg plukken...of als je niet zolang wilt wachten maak je gewoon een eigen scenario (random mapje) en geef je jezelf oneindig veel voedsel, dan speel je je eigen scenario gewoon en is probleem ook opgelost.
De boerderie is altijd de snelste weg naar veel voedsel, je kunt ook alle beesten op de map gaan slachten of berry bushes leeg plukken...of als je niet zolang wilt wachten maak je gewoon een eigen scenario (random mapje) en geef je jezelf oneindig veel voedsel, dan speel je je eigen scenario gewoon en is probleem ook opgelost.
If you can't convince them, confuse them
Pagina: 1