Adjes, wordt het geen tijd voor een extra webserver? Een parsetime van 9secs is _veel_
Oeps:

119
Oeps:

119
Professioneel Hyves-weigeraar
They made me do it.
Een uur geleden waren het er nog 60.000Op maandag 11 maart 2002 14:42 schreef Tom S. het volgende:
Jullie zitten trouwens nu al op de 100.000 bezoekers, dat is veel op deze tijd van de dag.
Professioneel Hyves-weigeraar
Goeiendag, je hebt gelijk, de fik d'rin athena! (nou gaat argus weer over z'n nek met 17.00)Op maandag 11 maart 2002 14:53 schreef Crash_neo het volgende:
Jah gijzeling. Er is gewoon absoluut niet op te komen
Zal waarschijnlijk wel vaker voorkomen.
fok draait al behoorlijk dedicated op Athena...Op maandag 11 maart 2002 15:04 schreef The System het volgende:
waarom krijgt fok! niet een eigen server dus gewoon 1tje die 100% van fok is en dan nog een paar geshared met t.net dan zou groot nieuws op fok minder invloed hebben op t.net en andersom
Dedicated database server voor Fok! komt eraan. De loadbalancing zal verbeterd worden als alle webservers achter de B-100 komen te hangen.Op maandag 11 maart 2002 15:04 schreef The System het volgende:
waarom krijgt fok! niet een eigen server dus gewoon 1tje die 100% van fok is en dan nog een paar geshared met t.net dan zou groot nieuws op fok minder invloed hebben op t.net en andersom
Ach, ze hebben ook es nieuwsOp maandag 11 maart 2002 16:24 schreef Femme het volgende:
Wat zijn ze daar in vredesnaam aan het doen?
Er schijnt nieuws te zijn..Op maandag 11 maart 2002 16:24 schreef Femme het volgende:
Wat zijn ze daar in vredesnaam aan het doen?
Bericht hierboven
Volgens mij was fok al brak voor de gijzeling.Op maandag 11 maart 2002 14:52 schreef pblom het volgende:
Het zijn de servers die Fok! serveren die het erg druk hebben. Zou er iets aan de hand zijn?Belangrijk nieuws ofzo..
1
| count(*) |
Bericht hierboven
Een count(Op maandag 11 maart 2002 17:28 schreef Floris het volgende:
Verder is er nog iets met
code:
1 count(*)
op InnoDB tables, maar daar begrijp ik geen donder van.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq