Ik heb een vraagje zit op elke mobo een temperatuur meter. Zoja hoe kan ik zien hoe warm dat tie is? Ik heb een dataexpert 8561 rev: 1.1. Ik heb de search als gebruikt maar kon niks vinden waar ik wat aan heb.
Verwijderd
niet elke mobo heeft een temp-sensor maar de meeste nieuwe mobo's wel. Als je het niet zeker weet kun je bijv motherboard monitor downloaden en instaleren.
bij mijn mobo zit er een temp-sensor onder mijn cpu dus daar kun je ook altijd nog even kijken
bij mijn mobo zit er een temp-sensor onder mijn cpu dus daar kun je ook altijd nog even kijken
Helaas alles bleef op nul staan hij kon alleen zien op hoeveel Mhz dit systeem draaideOp maandag 11 maart 2002 14:36 schreef zeven het volgende:
niet elke mobo heeft een temp-sensor maar de meeste nieuwe mobo's wel. Als je het niet zeker weet kun je bijv motherboard monitor downloaden en instaleren.
Lees de PMG FAQ!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()