Ik heb een vraagje werken die nieuwe video kaartjes ook nog op mijn mooie slot 1 BX bordje, ik heb een MSI 6163 slot 1 BX bord en vraag me af of daar nog een Radeon in wil werken? Heb al wat systemen gehad waarin die kaartjes het niet wilde doen! geen agp 4x support of is het nog dat spannings probleem?
Verwijderd
als ze het niet doen zal het voltage van je agp wel te laag zijn...
geef ff de namen van de kaartjes die het niet deden...
geef ff de namen van de kaartjes die het niet deden...
Ik heb nog geen kaartje gekocht maar in een wat ouder compaq systeem wat we laatst hadden wilde al geen MSI geforce 2 mx 440 werken en in een ander systeem ook geen geforce 2 TI 200. Nu vraag ik me af of in mijn MSI bordje wel een nieuwe AGP kaart gaat werken
Ik heb een BX met een GF2 en dat is geen enkel probleem, kan niet voorstellen dat een GF3 of Radeon het niet zouden doen. Of je moet een 100W voeding hebben ofzo...
Als die kaartjes het niet doen ligt dat eerder aan het feit dat het een Compaq is dan aan het mobo opzich. Zal wel een Compaq bios opzitten dan...
Als die kaartjes het niet doen ligt dat eerder aan het feit dat het een Compaq is dan aan het mobo opzich. Zal wel een Compaq bios opzitten dan...
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
heb thuis een gf2mx op een BXbord draaien, gaat verder goed (alleen is die kaart behoorlijk ruk, maar dat is een ander verhaal)
Ik heb ook een BX mobo met GF3TI200. Dit geeft geen enkel probleem. Ik echter wel een 300W voeding erin hangen.
P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"
Verwijderd
ik zit met hetzelfde probleem, ik heb een epox kp6-bs met een geforce 2 mx 400 het ding wil niet fatsoenlijk blijven draaien
Verwijderd
Ik heb een perfect werkend p3 slot 1 intel 440 BX chipset moederbord met een Radeon 8500 combinatie
Ik ook een p3 slot 1 met een 8500 met een 245watt voeding
amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
gaat idd goed, alleen veel slot 1 boards hebben geen agp 4x. Dus dit betekend dat je beeldkaart trager loopt. Daarnaast consumeren ze veel vermogen. Dus is de vraag of het het wel waard is om er een dure gf3/4 oid in te proppen.
Pagina: 1