HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik had de posting van JumpStart gezien voor de edit en daarin stelde hij idd de vraag hoe ze aan 17MB kwamen. Alleen kan ik dus niet modereren aangezien ik al gereageerd heb.
Maar het is dus idd zo dat hij zijn post heeft aangepast nadat jij het antwoord poste.
Maar het is dus idd zo dat hij zijn post heeft aangepast nadat jij het antwoord poste.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Hm, 0 overbodig, dat motten we nie hebbuh!
/\
[edit]
Problemo: Iemand had hem al een +1 ondergewaardeerd gegeven, wat er op uitkwam datie op 1 overbodig stond. Aangezien dat dit een stukje C-P is, vindt ik dit een +1 (zorry rennie), maar wel een behulpzaam. Ik heb hem dus 2x gemod en em op de goeie tag truggezet
/\
[edit]
Problemo: Iemand had hem al een +1 ondergewaardeerd gegeven, wat er op uitkwam datie op 1 overbodig stond. Aangezien dat dit een stukje C-P is, vindt ik dit een +1 (zorry rennie), maar wel een behulpzaam. Ik heb hem dus 2x gemod en em op de goeie tag truggezet
Tjezus, dat draadje staat sowieso erg hoog...
/me ziet dat * Renegade nog drijvend is en zal vanavond kijken of ie nog een reddingsboei moet uitwerpen...
draadje done
/me ziet dat * Renegade nog drijvend is en zal vanavond kijken of ie nog een reddingsboei moet uitwerpen...
draadje done
Never stop seeking what seems unobtainable...
Jullie 2 een 0 gemodereerd gegeven zodat ze iets vaster staanOp maandag 11 maart 2002 14:16 schreef Renegade het volgende:
Maakt niets uit, maar ik zou het alleen onterecht hebben gevonden als hij op die 2 zou zijn blijven staan, en ik mezelf dan op 0 of -1 zou zien. maar een 1 kan ik wel mee leven, 't is tenslotte niet meer dan c&p werkOp maandag 11 maart 2002 14:38 schreef Netman867 het volgende:
(zorry rennie)
Trouwens, wat is iedereen vlot vandaag
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* botoo komt een boei...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1