Verwijderd

Topicstarter
Hee manne ik heb een Siemens c25 met een ben abbo. Nu heb ik laatst van ben een nieuwe tel gehad (abbo verlengd) dus ik heb nu een telefoon over, maar zonder simkaart. Die zit immers in me nieuwe telefoon.

Miin vriendin wil mee doen aan die aktie van genie (krijg je alleen een simkaart), maar kan ik deze zomaar in die siemens tel. plaatsen of moet deze eerst geunlocked worden?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:38

Destruction

(ex-)Automonteur

Je kunt de telefoon gratis laten unlocken bij Ben mits je hem al een jaar hebt.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Neej dat hoeft bij mij weten niet.

Zeker niet omdat er al een ben abo in heeft gezet.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03 10:18
ik zou het gewoon even proberen met een sim van een vriend/kennis, als hij geen error geeft bij het 'booten' (hoor mij -> nurd! :) ) is het geen probleem..

Maar het is zo dat de meeste abo-telefoons GEEN sim-lock hebben..

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 14:17 schreef Destruction het volgende:
Je kunt de telefoon gratis laten unlocken bij Ben mits je hem al een jaar hebt.
Volgens mij heeft ie deze al een jaar aangezien ie zijn abo heeft laten verlengen :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 11 maart 2002 14:19 schreef Swat het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie deze al een jaar aangezien ie zijn abo heeft laten verlengen :)
Nou dan kan ie hem gratis laten unlocken.

Mijn oude telefoon was ook orgineel van een ben abbo.. dus ik ben opgebeld.

Ze vragen je dan om het IMEI nummer van de telefoon en het telefoonnummer van de eigenaar (je wilt het houden, maar ze willen dan nakijken of de telefoon niet gejat is ofzo..)

Dan moet je je adres geven en dan sturen ze je een brief op met een speciale code die ingetoetst moet worden.

(Zo ging het iig bij mij).

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 14:19 schreef Swat het volgende:

[..]

sterker nog...was 2 jarig abbo :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 11 maart 2002 14:27 schreef nitraat het volgende:

[..]

Zie mn posting boven die van jou ;)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 14:27 schreef nitraat het volgende:

[..]

Even een belletje doen dus, dan is alles opgelost. :)

Verwijderd

ik heb gsm's gezien die bij een ben-abonnement zaten MET een simlock... dus helaas zegt 'n abonnement ook niet alles meer tegenwoordig :'(

Verwijderd

Tegenwoordig zijn alle abbo toestellen simlock vrij, voorheen had BEN een aantal toestellen op de markt waar het logo'tje van BEN op stond. Deze toestellen waren echter ge-simlocked.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok ik ga ff bellen :)
Pagina: 1