Ik ben dus in het bezit van een ATI Radeon 32 DDR. Opzich nix mis mee.
Ook heb ik een CTX pr 705 f 17" monitor. Opzich ook nix mis mee.
Het volgende:
Ik heb OS win xp prof. en nu probeer ik al enige tijd alles te tunen/tweaken
Standaard, op 800 x 600 heb ik normaal en goed scherp beeld.
De driver die ik origineel heb van CTX, van de site welliswaar, die is niet digitaal ondertekend.
Als ik 'm wel installeer die driver dan krijg ik alle info zoals DDC eigenschappen.
Nu doet 'ie het ook even maar als ik gereboot heb dan gaat 'ie weer terug naar 60 HZ en plug en play monitor.
Maar als windows mijn monitor op plug en play insteld heb ik ook perfect beeld op 800 x 600.
Nu wil ik op 1024 x 768 instellen en dan krijg ik een wazig beeld. zowel met die ene driver als met plug en play configuratie.
Hoe kan ik de eigenschappen vast houden om ook op 1024 x 768 of hoger tekunnen draaien?
Mijn monitor moet tot 1600 x 1200 bij 120 Hz kunnen volgens die ddc info en mijn boekje.
Ik ben er al een tijdje mee bezig en ik heb gesearch, maar ik kom er niet uit.
zo goed
Ook heb ik een CTX pr 705 f 17" monitor. Opzich ook nix mis mee.
Het volgende:
Ik heb OS win xp prof. en nu probeer ik al enige tijd alles te tunen/tweaken
Standaard, op 800 x 600 heb ik normaal en goed scherp beeld.
De driver die ik origineel heb van CTX, van de site welliswaar, die is niet digitaal ondertekend.
Als ik 'm wel installeer die driver dan krijg ik alle info zoals DDC eigenschappen.
Nu doet 'ie het ook even maar als ik gereboot heb dan gaat 'ie weer terug naar 60 HZ en plug en play monitor.
Maar als windows mijn monitor op plug en play insteld heb ik ook perfect beeld op 800 x 600.
Nu wil ik op 1024 x 768 instellen en dan krijg ik een wazig beeld. zowel met die ene driver als met plug en play configuratie.
Hoe kan ik de eigenschappen vast houden om ook op 1024 x 768 of hoger tekunnen draaien?
Mijn monitor moet tot 1600 x 1200 bij 120 Hz kunnen volgens die ddc info en mijn boekje.
Ik ben er al een tijdje mee bezig en ik heb gesearch, maar ik kom er niet uit.
zo goed
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)