Toon posts:

GeForce2 64mb in Den Bosch e.o. ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren tevergeefs geprobeerd om in Den Bosch een GeForce2 aan te schaffen. Ik ging eerst voor de 64mb versie maar dat heb ik maar snel naar beneden bijgesteld. Ook de 32mb versie is nergens op voorraad in Den Bosch, niet bij Memo, niet bij Vobis, niet bij PcSpeed. Op computergebied vind ik Brabant de 3e wereld van Nederland.
Ik wordt ziek van het antwoord: we kunnen hem voor u bestellen meneer. Duurt een week voor hij er is, je zit er meteen aan vast en de zaak hoefd mooi niets op voorraad te houden.

Kan iemand mij vertellen waar ik in Den Bosch, Eindhoven of Tilburg een GF2 64mb kan kopen ?

Verwijderd

Je kan hem toch ook online bestellen via Pricewatch, heb je meteen de goedkoopste.

Verwijderd

Topicstarter
Is leuk dat je dat onderwerp aansnijdt: online bestellen. Ik geloof er niet meer zo in. Heb veel problemen gehad met Klein computers en ook veel andere bedrijven komen er niet goed vanaf in de shop survey. De prijs maakt mij nog niet zoveel uit. Ik wil gewoon iets kopen en het meteen mee kunnen nemen. Online bestellen duurt mij vaak veel te lang. Daarnaast vind ik het betalen nog steeds een probleem. Klein computers had genoeg aan mijn rekeningnummer om binnen een dag geld van mijn rekeningnummer te kunnen schrijven. Dat is gewoon enorm onveilig. Onder rembours is ook niet veilig. Je moet aan de deur het pakketje open maken om te zien of er geen aardappelen of zo inzit. Bij welk bedrijf heb jij goede ervaringen?

Verwijderd

Ik heb hele goede ervaringen met SWW Computers. Goede snelle service, reageren altijd op mail. En natuurlijk OC-shop :D maar dat heeft hier niets mee te maken :D
Mijn mobo heb ik bij Funprice besteld, na twee dagen had ik het in huis.

O ja, ik bestel altijd onder rembours.

Verwijderd

Topicstarter
SWW computer is inderdaad een goede uitzondering. Ze behoren echter niet tot de goedkoopste. Vlak voor de prijsverlaging van AMD had ik daar een TB900 mhz besteld voor 1295. Zag ik de dag erop dat hij na het weekend nog maar 890 zou kosten. Volgens de verkoper van SWW zou dat nog zeker weken duren voordat deze prijzen voor de consument merkbaar zouden zijn. Niet dus. Gelukkig mocht ik de order annuleren wat wel een goede service is natuurlijk.

Een week later heb ik hem voor 870 besteld bij Klein Computers waar ik later dus ook enorme spijt van had.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer Narwal in tilburg eens. Die verkopen toch het een en ander op GeForce2 gebied. Asus, Creative, Hercules...

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Computerland in Eindhoven (10 min. lopen van station) had ze twee weken geleden in de winkel liggen.

Verder heb ik met online bestellen hele goede ervaringen met narwal, perfect-systems en Xenon (alledrie vooruit betaald).

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Ik vind het eerlijk gezegt niet gek dat PC Speed of een Vobis zo'n Geforce 2 kaart niet op vooraad heeft.. Waarom zou je immers zo'n dure kaart op vooraad moeten hebben? Als er toch maar weinig mensen zijn die er eventueel intresse in hebben....

Dus dan maar bestellen. :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Den Bosch zuigt sowieso op computergebied.. er is geen enkele normale winkel. Er is echt bijna niks te krijgen.
Ik heb nu 2 keer online besteld (CTW en Rodo) en het is me 2 keer zeer goed bevallen, snel en goedkoop :)

Verwijderd

MSI zit in Son bij Einhoven, moet toch wel in die buurt te koop zijn, MSI is met 6ns...
Pagina: 1