[php] vaag parse probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 15:55

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ik heb een tijdje geleden php geinstalleerd onder win2k (iis4) en dat werkte perfect. ook als ik bijvoorbeeld een bestandje had dat eindigde op .html waarin ik af en toe naar php ging er en er weer uit. maar nu heb ik win2k opnieuw geinstalleerd en nu vertikt 'ie het om alles wat op .html eindigt goed te parsen. ik heb exact dezelfde configuratie en in het iis-admin scherm 'all verbs' geselecteerd.
gaat het nu niet goed of had ik de vorige keer gewoon mazzel ofzo?

This too shall pass

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
html parsen ? dat moet je browser doen - niet je webserver :+

Verwijderd

Breng die arme jongen nou niet in verwarring! Foei! :o

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Je bedoelt zeker dat je gewoon je php source in je html ziet? Hij parsed dus zegmaar helemaal geen .html.

Dat zal je vast wel ergens in kunnen stellen :)

Verwijderd

volgens mij is dat gewoon een instelling van de server, vind hij *.htm wel??

geef hem gewoon een *.php extensie , ben je klaar toch?

Verwijderd

Ik gebruik zelf Apache (dus misschien moet ik ook niets gaan zeggen hierover ;-) )

maar ik weet dat je dat ergens in de php-map kan instellen (bij de extensies .html toevoegen aan .php .php3 .phtml)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

sharkyOnline:
gaat het nu niet goed of had ik de vorige keer gewoon mazzel ofzo?
Ja, helaas. Je moet net zo vaak IIS installeren, totdat hij 't wel doet. Hij heeft nogal een eigen willetje ;)

Wat je even moet doen is opzoeken waar in IIS gedefinieerd wordt welke bestandsextensies aan welke modules gekoppeld worden. Dan zet je daar naast php, php4, php3, etc ook html neer.

Kan me niet voorstellen dat dat moeilijk is. Ook in IIS niet

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 15:55

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 13:57 schreef drm het volgende:

[..]

Ja, helaas. Je moet net zo vaak IIS installeren, totdat hij 't wel doet. Hij heeft nogal een eigen willetje ;)

Wat je even moet doen is opzoeken waar in IIS gedefinieerd wordt welke bestandsextensies aan welke modules gekoppeld worden. Dan zet je daar naast php, php4, php3, etc ook html neer.

Kan me niet voorstellen dat dat moeilijk is. Ook in IIS niet
ja dat heb ik dus gedaan, vage shit man. en renamen naar PHP gaat me erg veel tijd kosten want dan moet ik veel meer veranderen...
ik pruts nog wel ff.

This too shall pass

Pagina: 1