Oh nee, een ongelovige!
We kunnen er nog 1 redden, nu maar hopen dat het niet te laat is.
-------------------------------
May the cows be with you.
We kunnen er nog 1 redden, nu maar hopen dat het niet te laat is.
-------------------------------
May the cows be with you.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
In case your serious :
Het gaat hier om het kraken van een 64 bits code in wedstrijdverband, dit wordt gedaan door verschillende teams over de heeeeele wereld, "ons" team, de "Dutch Power Cows" staan momenteel dagelijks op de eerste plaats.
Voor meer info is er een apart "Dutch Power Cows" forum.
De "koe" waar iedereen het over heeft is een client waarmee de processor idle time gebruikt (100 %) die stukjes code kraakt ....
btw, kijk even op tweakers.net of in het DPC forum naar de Dutch Powercows hitparade, dat zijn de dagelijkse statistieken. Voor meer info EN
meedoen zie : http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123
Het gaat hier om het kraken van een 64 bits code in wedstrijdverband, dit wordt gedaan door verschillende teams over de heeeeele wereld, "ons" team, de "Dutch Power Cows" staan momenteel dagelijks op de eerste plaats.
Voor meer info is er een apart "Dutch Power Cows" forum.
De "koe" waar iedereen het over heeft is een client waarmee de processor idle time gebruikt (100 %) die stukjes code kraakt ....
btw, kijk even op tweakers.net of in het DPC forum naar de Dutch Powercows hitparade, dat zijn de dagelijkse statistieken. Voor meer info EN
OW DAT!!!
lol, dat ken ik kei goed, dat heb ik een hele tijd geleden ook gedaan, weet niet meer hoe dat heten, alleen ik noemde het niet koe
dat heb ik een keer samen met een paar mensen gedaan, die werkten bij een bedrijv met een groot netwerk, via het netwerk had ie dat geinstalled, en het proggie draaide op 40 pc's tegelijk ofzo (volgens mij nog wel meer)
hoeveel pc's gebruiken jullie wel niet? als je zegt dat jullie steeds eersten staan? =P
echt vet, volgens mij gebruiken jullie wel iets meer ;PPPP
laat eens horen hoeveel?
grtz,
AHL
lol, dat ken ik kei goed, dat heb ik een hele tijd geleden ook gedaan, weet niet meer hoe dat heten, alleen ik noemde het niet koe
dat heb ik een keer samen met een paar mensen gedaan, die werkten bij een bedrijv met een groot netwerk, via het netwerk had ie dat geinstalled, en het proggie draaide op 40 pc's tegelijk ofzo (volgens mij nog wel meer)
hoeveel pc's gebruiken jullie wel niet? als je zegt dat jullie steeds eersten staan? =P
echt vet, volgens mij gebruiken jullie wel iets meer ;PPPP
laat eens horen hoeveel?
grtz,
AHL
FYI, met 7 koetjes ben ik een van de kleinere deelnemers...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Bijna 3000 man die er mee bezig is, en iedereen heeft een aantal pc's die er aan meedoen, sommigen hele bedrijven.
We kunnen iedereen gebruiken, dus .....
http://www.dutchpowercows.org voor meer informatie
We kunnen iedereen gebruiken, dus .....
http://www.dutchpowercows.org voor meer informatie
Pipo, Koeien!!!!!!
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Pagina: 1