Toon posts:

gator zo maar op comp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winXP opnieuw op mijn comp gezet. Vervolgens heb ik mijn internetaansluiting (adsl) en mijn netwerk geinstalleerd. ZOdat mijn zusje weer met haar comp. op internet kon. De firewall was ik nog even vergeten (dom ik weet het). Toen ik later de andere programma's wou installeren stonden er ineens andere programma's op mijn comp. Dit was gator en een aan gator gerelateerd programma. Kan zo'n programma zo maar op je comp gezet worden??? Ik was dus een paar uur onbeschermd on-line. Mag dit zo maar??
En wat is gator precies, en wat doet het, en hoe weet ik of alles er af is (spyware??)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:49

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gator is inderdaad irritante spyware, als je het wil unstallen moest je altijd een gigantische waslijst met vragen beantwoorden :(

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

gator heb je waarschijnlijk van KaZaa ofzo..
Gator is handig.. onthoud passwoorden e.d.. :r :r

• Erazzzer
  • Laatst online: 00:49

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op maandag 11 maart 2002 12:30 schreef Erazzzer het volgende:
Gator is inderdaad irritante spyware
Op maandag 11 maart 2002 12:30 schreef Dex het volgende:
Gator is handig.. onthoud passwoorden e.d..
hmm..

edit: Sorry, smileys waren nog niet geladen :D

Verwijderd

volgens mij staan die :r smilies er niet voor nix

• AntonicKnight
  • Laatst online: 01-09-2025
Heb je de schijf geformatteerd of heb je gewoon de Windows-dir vervangen? Had je voor de installatie ook bijvoorbeeld KaZaA erop staan? Er zijn namelijk een aantal programma's die zomaar zonder het te vragen nog wat spyware zoals Gator erbijopgooien.

Gator is trouwenns een dom programma dat je wachtwoorden voor je onthoudt (heb ik onthouden door die domme DownloadAccelerator reclames :()

Edit: het is nu al 10x gezegd

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II

Verwijderd

gator is gewoon spyware, en het zit vaak verborgen in progies. Ook als je gator verwijderd blijft er nog spyware zitten. Download AD-WARE van download.com dit is een proggie dat je spyware van je pc haalt. veel suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de windowsschijf geformateerd. Ik heb ook nog andere schijven voor MP3tjes en documenten, en die heb ik niet geformateerd. Voorheen had ik daar geen last van, dat vindt ik het rare. KAZA heb ik nooit gebruikt. Wel limewire en morpheus.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op maandag 11 maart 2002 15:14 schreef macg het volgende:
Ik heb de windowsschijf geformateerd. Ik heb ook nog andere schijven voor MP3tjes en documenten, en die heb ik niet geformateerd. Voorheen had ik daar geen last van, dat vindt ik het rare. KAZA heb ik nooit gebruikt. Wel limewire en morpheus.
Ik krijg vaak een melding van dat Gator gedoe op pagina's... zo van: do you want to install Gator bla bla

Misschien heeft iemand (of jijzelf :P) misschien een keer per ongeluk op ja geklikt :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Spyware wat geeft dat eigenlijk door ?
Naar welke sites je surft of nog meer dingen... ?
Pagina: 1