Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Frontje er ff af halen lijkt mijOp maandag 11 maart 2002 12:34 schreef Miklo1980 het volgende:
hoe heb je je dvd gespoten zonder al die verf er in te spuiten?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Wat wel lastig was, was dat het vilte eh.. hoe heet zo'n ding, waar je de DVD doorheen schuift..
Anyway, dat je die wel loshaalt, dat moet dan wel met een scalpel, maar dat plak je later met superlijm zo weer terug.
oh.. had de DVD ook maar meteen gemod met blauwe LED's
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
wat heeft dat ding nou gekost ??
en heeft dat lcd nou een back light ?
je temp van je sys ofzo ?
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Bijna vergeten.. ook nog ff ontopic..
Erg mooi gedaan! Mooie oplossing voor de potmeter! Kom je mijn LCD een keer inbouwen??
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
't is al gelukt, heb net gewoon de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb m'n halve kast moeten slopen (van binnen dan, van buiten zie je nix) maar nu zit hij mooi in m'n onsderste frontje !Op maandag 11 maart 2002 15:47 schreef Devil het volgende:
Hoe heb je hem in je kast gezet, zo dat er ook nog ruimte was voor je baybus. Ik heb dezelfde lcd, alleen hij steekt zoveel uit van boven en onder, dat dat volgens mij nooit past.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
caprice rulezOp maandag 11 maart 2002 14:39 schreef ISN het volgende:
mooi gedaan
leuke naam zag ik trouwens op je achtergrond (1e plaatje)
ennuh wat heeft hij nu voor nut?
Nitrox_Infinity: die gaten horen in de kast... maakt hem alleen maar lichter
Sonic-: LCD'tje was iets van 50 piek geloof ik, samenkoopactie en ja, heeft een backlite
LaMaGRa: nut? nut?? wat heeft een plexiglas window en neonbuisjes dan voor nut? Simpel... het is cool!
LAuWe: een L2014 met backlite
Creepy: ja he? was best puzzelen, past maar net hoor...
ISN: ja, nice touch he? Je hebt smaak of niet. Ik
SuperLuuk: Ik gebruik Smartie 5.0 omdat je zoveel kan instellen, het heel gebruiksvriendelijk is... en het werkt gewoon goed.
Voor de rest: Het inbouwen is super klote, omdat het aan de bovenkant en onderkant een centimeter uitsteekt. boven en onder kan je geen bay gebruiken voor CD of anders. Alleen als je de bracket van een HD ver naar achter schuift kan je die bay gebruiken. Gelukkig heb ik aan de onderkant achter de bays wel ruimte, dus gaat het alleen om de bay daarboven en daar zit niks.
Er past verder echt niks in... hoewel... bij Muco hadden ze van die geinige 10cm TL'etjes... mmm... heel stoer... >:-)