Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie zou mijn post weer recht willen trekken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De kinderen gaan weer los hoor met moddereten!!! Zou iemand mij iut de brand willen helpen??http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=175206

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

'K heb em naar 1 gezet, maar hoger hoort 'ie ook echt niet. Ik vindt ut wel weinig toevoegends bevatten

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het is ook niet meer waard maare hij stond in eerste instantie ook op 1 en dan komt er weer zo'n lolbroek die van zijn punten af wilt. Het is goed zo in elk geval thnx voor je aandacht en ik sta bij je in het krijt!! ;-))

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Jouw post:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Is een heel interressant stukkie wat Scott Madisson gepost heeft. Als je de resultaten ziet van het coolen is het wel de moeite waard om te proberen. Maar jongens let op Aluminium is giftig waar Scott ons op attendeerd!!![/quote]Die laatste zin is sowieso overbodig want staat al in het nieuws. Dan het eerste deel. Is ook redelijk overbodig want in het nieuws staat al:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Are the temperature differences noted in the examples above worth the time and effort? That's probably better answered by your own opinion of the results[/quote]Dat nodigt al uit om naar de resultaten te kijken als je het risico durft te nemen. Dat het naar jouw mening interessant is voegt weinig meer toe.
Ik twijfel daarom tussen een 0 en +1 beoordeling. Ik heb al uitgelegd waarom 0 zou kunnen. +1 zou kunnen omdat het specifiek erop wijzen dat het toch wel interessant is wel enig nut zou kunnen hebben.
Je stond al op 0 en bent inmiddels naar +1 geholpen, dus het lijkt me nu in orde.
Naar mijn mening dus geen kwestie van kindjes die van hun punten af wilden, maar een normale moderatie (die naar 0).

(Ik ben aan deze post begonnen te werken voor de twee bovenstaande er waren ;))

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik heb em +1 gegeven omdat ik vindt dat een 'normale' post op 1 hoort (+0.5) was beter geweest. Ik heb hetzelfde gedacht als Irrelevant, je zegt dat je het een interresant stukje vindt, en je semi-quote uit het stukje. Dus eigenlijk een beetje overbodig.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik weet niet wat het is maar volgens mij heeft iemand de pik op mij. Ik weet niet of hier een andere vortex is maare je hebt in iedergeval niet de goede. Check dit dan!!!!http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=175138

Ik mag aannemen dat dit een post is waar je over na moet denken en toch een stuk aan de post toevoegt en dan gebeurt er dit weer!!
Er is echt gewoon iemand die mij omlaag probeert te halen!!! >:-(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Die vind ik +1 waard. Het is weer niets bijzonders. Je zegt gewoon dat je het ermee eens bent. Dat mag. +1. Maar zoals je ziet verschillen de meningen nogal. Je post is vaak gemodereerd. Er is dus niet 1 persoon die je zit te zieken. En 1 puntje lager dan wat het zou moeten zijn is ook nog niet zo dramatisch dat je meteen daaraan moet denken, toch?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

+1, mede omdat er een subdraad onder staat. Of je er nou over na moet denken of niet, de post zelf vindt ik niet super toevoegend. De troll en overbodig zijn wel wat overdreven. (vind ik)

Verwijderd

Topicstarter
Ja die troll vond ik ook een beetje overdreven maar ik stop wel met zeiken!!
Ik denk dat ik ook maar wat kinderachtiger moet worden qua modereren..

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het is geen zeiken. Als je oprecht vindt dat je ondergewaardeerd wordt mag je daar gerust over klagen. Daar is dit forum voor.
We zeggen alleen in deze gevallen dat het toch voorstelbaar is dat er 0 gegeven is, en dat het niet ligt aan slechte moderators (alleen die troll wel inderdaad).
Toch komt het best vaak voor dat er wel slecht gemod wordt, dus klaag gerust.

Verwijderd

Topicstarter
oke in elk geval thnx voor jullie aandacht.

Verwijderd

Topicstarter
close topic please staat al een tijd open.

• AntonT
  • Laatst online: 09:30

AntonT

One Ton!

Voor het geval je het niet weet: een topic wordt gewoonlijk niet gesloten. Jij bent degene die dit topic nog ff naar boven swingt om het nóg een keer onder de aand8 te brengen.

Een afgewerkt topic verdwijnt zelf wel naar onderen in de lijst. :+
Pagina: 1