• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
halleu

mijn penklik gedoetje is gaar. Nu wordt het telefoonnummer van psion niet meer beantwoord en wil ik weten waar ik wel heen moet bellen voor (garantie)service. iemand ervaring?

alvast bedankt!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:35

winnie

de poes...

Bedoel je met niet beantwoord telefoonnummer:
0900-PSIONBV of 0900-7746628 (fl. 1,50 per minuut)?

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2025

Shedman

Met het hart op de goede plek

Misschien staat er iets op hun website? Of heb je dat nummer daar vanaf gehaald?

Anders geef je toch probleem electronisch door?

Anders weet ik het ook niet meer ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 15:44

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Penklik doet raar, ik heb ook een psion, vertel iets meer als je wilt ik kan je misschien wel helpen. Mocht het zo zijn dat je aanwijspen niet meer vast blijft zitten is dit zo te verhelpen.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• winnie

winnie

de poes...

Goh, zouden we ooit nog horen of zeepoog überhaupt nog iets aan de reacties heeft? Of verdwijnt dit weer naar de elextronische jachtvelden?

• Zeepoog
Op dinsdag 12 maart 2002 10:19 schreef winnie het volgende:
Goh, zouden we ooit nog horen of zeepoog überhaupt nog iets aan de reacties heeft? Of verdwijnt dit weer naar de elextronische jachtvelden?
maak je geen zorgen :)

antwoord op jullie vragen:
wat ik belde was 0204469444, maar ik heb via de winkel waar ik 'm gekocht heb ondertussen inderdaad 09007746628 gekregen (à € 0,30 overigens). Dit nummer kan ik eigenlijk alleen bereiken als ik op mijn werk ben, en dat komt niet zo heel goed uit. Zoedoende ga ik toch eerst maar even op de link van WilliamX klikken, om te kijken of ik hier verder mee kom.

Montana: het komt hier op neer: op de plek waar normaal mijn pen 'klik' zei, verdwijnt het ding nu gewoon in de psion, en als ik niet oppas, blijft ie 'r ook nog 's in zitten. Kortom, verre van ideaal. Ik heb in de handleiding overigens ook nog wat gelezen over de achterkant van de pen. De medewerker in de winkel zei dat de kans groot was dat het 'veertje' van het systeem niet meer goed is.

Bedankt voor jullie hulp zover, jullie horen van mij :)

• Montana

Montana

Het niet meer vast blijven zitten van de aanwijspen is op de volgende manier te verhelpen.
Aan de kant waar de RS232 aansluiting zit steek ik een klein dun (!)mesje en ga vervolgens voorzichtig richting het klepje van de batterijen. Je voelt dan een lichte weerstand of een klikje en het veertje is weer goed.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• Zeepoog
Op dinsdag 12 maart 2002 21:30 schreef Montana het volgende:
Het niet meer vast blijven zitten van de aanwijspen is op de volgende manier te verhelpen.
Aan de kant waar de RS232 aansluiting zit steek ik een klein dun (!)mesje en ga vervolgens voorzichtig richting het klepje van de batterijen. Je voelt dan een lichte weerstand of een klikje en het veertje is weer goed.
Ehh.. ja dat klinkt natuurlijk wel enigszins als 'n risicovol karwijtje. Ik heb nu nog garantie en is het misschien niet verstandiger om het gewoon door de 'vakman' te laten oplossen? Of denk je dat ik het gewoon kan zonder dat ik zometeen componenten van binnen sloop?

• Montana

Montana

Op woensdag 13 maart 2002 09:25 schreef Zeepoog het volgende:

[..]

Ehh.. ja dat klinkt natuurlijk wel enigszins als 'n risicovol karwijtje. Ik heb nu nog garantie en is het misschien niet verstandiger om het gewoon door de 'vakman' te laten oplossen? Of denk je dat ik het gewoon kan zonder dat ik zometeen componenten van binnen sloop?
Hoeft geen mesje te zijn als het maar dun is en niet bijzonder scherp maar niet te buigzaam.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Psion 5 klikding fix:

Doe batterijluikje open. Steek je nagel tussen de twee helften van de kast (aan de rechterkant van het schroefje, dus ter hoogte van de punt van de stylus). Even een beetje uit elkaar trekken. Je hoort 'klik'. Je kunt nu je stylus weer erin doen, mét klik!

• Zeepoog
Op woensdag 13 maart 2002 19:38 schreef sebastius het volgende:
Psion 5 klikding fix:

Doe batterijluikje open. Steek je nagel tussen de twee helften van de kast (aan de rechterkant van het schroefje, dus ter hoogte van de punt van de stylus). Even een beetje uit elkaar trekken. Je hoort 'klik'. Je kunt nu je stylus weer erin doen, mét klik!
het gaat niet zo heel geweldig.. :)

zou ik ter vergemakkelijking het schroefje eruit kunnen draaien zonder al teveel risico?

• winnie

winnie

de poes...

Mischien heb je iets aan deze howto open a series5
Alhoewel ik zelf iemand ben die in zulke gevallen eerst de garantie probeer, voordat ik zelf ga klooien.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Schroefje kan eruit hoor, geen probleem.
Pagina: 1