Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Misschien heeft het te maken met je versie van Zenworks? Heb je daar wel een geupdate versie? Versie 3 of zo...?
Thnx mrkptrs dat was het!Op maandag 11 maart 2002 16:20 schreef mrkptrs het volgende:
Als ik jou was zou ik ook je virusscanner eens uitzetten of uninstallen en kijken of die dan nog zo langzaam is...wil ook nog wel eens helpen
Je bent echt goed
Sophos vind ik toch al om te
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
dit soort problemen komen niet alleen bij virusscanners voor. Vanuit de nal worden dingen tegelijk gestart met lokale programma's. Soms loop een bepaalde combinatie moeilijk. Een oplossing kan dan zijn om prioriteiten anders in te stellen in de nal pakketjes.
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|