Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
Verwijderd
Probeer het eens met zo min mogelijk onderdelen. Sluit alleen je mobo aan. Test het ff en dan met floppy, cd-rom ect.
Ik heb eerst de stekker van mijn flop eruit getrokken (voeding) en toen deed ie het wel. Dat ding heb ik helemaal niet toegevoegd! 
Zou ik teveel vragen van die voeding of zo? (het is zo'n 300 W. apparaatje).
Zou ik teveel vragen van die voeding of zo? (het is zo'n 300 W. apparaatje).
De voeding in je PC is een zgn. 'schakelende voeding', deze hebben als eigenschap dat ze zeer robuust zijn. Kortsluiten, te veel stroom vragen e.d. is niet schadelijk voor zo'n voeding want dan slaat ie gewoon af.
Maar goed, jouw voeding lijkt 'dood' dus blijkbaar is er wat fout gegaan. Verwijder de 220v eurostekker voor een seconde of 10 en sluit em weer opnieuw aan. Dit zorgt voor een soort van 'reset' in de voeding en daarna zou je em weer gewoon kunnen starten.
Als ie nog niet aan gaat, weer reset'en, alle molex-connectoren los halen, alleen je mobo van spanning voorzien en kijken of ie dan start..
Maar goed, jouw voeding lijkt 'dood' dus blijkbaar is er wat fout gegaan. Verwijder de 220v eurostekker voor een seconde of 10 en sluit em weer opnieuw aan. Dit zorgt voor een soort van 'reset' in de voeding en daarna zou je em weer gewoon kunnen starten.
Als ie nog niet aan gaat, weer reset'en, alle molex-connectoren los halen, alleen je mobo van spanning voorzien en kijken of ie dan start..
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
gelukkig doet ie het nu weer, alleen zonder floppy, maar die gebruik ik toch nooit.
Thanx U All..
*en gesloten*
Thanx U All..
*en gesloten*