Iemand ervaring met Ladot DSL?

Pagina: 1
Acties:

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Naar aanleiding van alle Chello klaagmail ben ik dus nog steeds op zoek naar een alternatief. Ik kwam oa terecht bij Ladot. Ik heb de search gebruikt en lees vrij veel klachten over hosting en dergelijke maar eigenlijk niets over hun DSL aanbieding. Ik las dat ze een limiet hebben van 100 Gig; daar kunnen we wel wat mee natuurlijk >:)

http://www1.vergelijk.nl/adsl/index.html
Type : | Contractnaam : Ladot Economy 512/256
netwerk : Bbned
prijs per maand : € 58.31
installatie zelf : € 325
installatie monteur : € 424
downstream : 512 kbps
upstream : 256 kbps
kortingsacties : LAATSTE 3 MAANDEN GRATIS tot : 1 april 2002
limiet : 100 GB
homepage : 5 MB
email : 1 POP Mailbox
opmerkingen :
Wanneer u kiest voor een ethernet modem, zijn de aansluitkosten 100 euro hoger

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:13

Mark_640

In my memory

Ik heb 't al eens eerder gezegd, na m'n ervaringen met de hosting van Ladot, zou ik je dit ook niet aanraden... Hele slechte Helpdesk, hoop storingen....

Ze vinden 't daar normaal dat een storing 4 dagen duurt voordat ze er iets aan doen... Op mail wordt ook niet gereageerd, of na 3 weken, met een zielig excuusje erbij voor 't late reageren... |:(

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 16:50
ze zijn ook wel het duurst van allemaal, en in combo met de ervaringen van mark is het dus af te raden

Verwijderd

Ladot hosting is vreselijk, DSL zal dan ook niet te best zijn.

Verwijderd

Even een paar dingen rechtbreien. De helpdesk bij Ladot is prima. Je krijgt een accountmanager die je direkt aan de lijn krijgt als er wat is (geen uren wachten zoals bij UPC). De ADSL verbinding is redelijk maar niet spectaculair.

Verwijderd

Ik werk tegenover Ladot(Hiversum, ladot is ovegenomen door activeISP) en als je die luitjes van Ladot ziet zijn dat allemaal vage mensen vergeleken met die van ActiveISP.

PS: Eergister hadden ze nog heel stom een auto in de prak gereden voor het gebouw.

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 18:26
-Knip-

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Pagina: 1