Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
erhmm... volgens mij is dat een beveiliging van de cookies waar je niet omheen kan.
unset je het cookie misschien per ongeluk tussendoor ?
owwOp maandag 11 maart 2002 11:48 schreef papa_eend het volgende:
erhmm... volgens mij is dat een beveiliging van de cookies waar je niet omheen kan.
maar ik mag van php ook niet op sub1 een koekie zetten met als url sub2
nee...Op maandag 11 maart 2002 11:53 schreef TheDane het volgende:
unset je het cookie misschien per ongeluk tussendoor ?
niet ?Op maandag 11 maart 2002 11:57 schreef SWINX het volgende:
maar ik mag van php ook niet op sub1 een koekie zetten met als url sub2
Dan zet je 't cookie toch voor domein.nl in plaats van sub.domein.nl
Verwijderd
alleen tussen verschillende domeinen mag het niet. Tussen subdomeinen mag dat gewoon.Op maandag 11 maart 2002 11:48 schreef papa_eend het volgende:
Je moet de cookie echter wel voor het domein zetten natuurlijk. Niet voor het subdomein.
Dat doe ik toch (zie eerste post) maar wat doe ik dan fout?Op maandag 11 maart 2002 12:16 schreef Koffie het volgende:
Dan zet je 't cookie toch voor domein.nl in plaats van sub.domein.nl
Verwijderd
daar kun je dus wel omheen, gewoon een P3P header meesturen... bijvoorbeeld:Op maandag 11 maart 2002 11:48 schreef papa_eend het volgende:
PHP:
1
| <?Header("P3P: CP=\"ALL\"");?> |
Daarna je cookie setten (zonder domein of path werkt het dan ook)
ik heb het al opgelost...
volgens mij zaten mijn bestaande koekies nu een beetje in de knoop, dus die heb ff allemaal weggegooid en toen in me browser ff flink op F5 geramt en toen werkte het...
maar toch bedankt allemaal
volgens mij zaten mijn bestaande koekies nu een beetje in de knoop, dus die heb ff allemaal weggegooid en toen in me browser ff flink op F5 geramt en toen werkte het...
maar toch bedankt allemaal
Verwijderd
probeer anders eens inplaats van ".domain.tld", "domain.tld"
^^ zo dus.. tis een gok, maar mischien dat ie dus zo werkt
PHP:
1
| <?setcookie("SwinxUnitedServices",$session,time()+9999999,"","swinxunited.com");?> |
^^ zo dus.. tis een gok, maar mischien dat ie dus zo werkt
Pagina: 1