k ben een beetje bezig met asp maar nu is de bedoeling dat als mensen van 1 pagina komen dat de pagina waarop ze komen wordt gerefreshed zal dit lukken met javascript??
? alsje van een pagnia komt ie de pagina toch altijd al gerefreshed? 
misschien snap ik je nie
misschien snap ik je nie
1: Verkeerde plaats --> P&W
2: onduidelijke titel
Nu mijn reactie: Ja, met javascript refreshen:
Je kunt in de link naar deze pagina een parameter zetten (bijv. 'from=blaat')welke de tweede pagina afleest en als deze 'blaat' is kun je lavascript erbij zetten die de pagina refreshed.
2: onduidelijke titel
Nu mijn reactie: Ja, met javascript refreshen:
code:
1
| location.reload() |
Je kunt in de link naar deze pagina een parameter zetten (bijv. 'from=blaat')welke de tweede pagina afleest en als deze 'blaat' is kun je lavascript erbij zetten die de pagina refreshed.
MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Niet als je dat bij IE (Instellinhg>Algemeen>TempInternetFiles>Nooit controleren)hebt staan, dat is zeer irritant bij veel sites maar de pagina's laden wel snellerOp maandag 11 maart 2002 11:22 schreef Bosmonster het volgende:
? alsje van een pagnia komt ie de pagina toch altijd al gerefreshed?
misschien snap ik je nie
MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Probeer je vraag wat iets duidelijker te stellen, en gebruik in het vervolg een duidelijkere topic title.
Dit topic is gesloten.
![]()