Ik heb precies hetzelfde systeem hier als servertje staan. Is intussen wel een hoop aan verbouwd (extra HDD, meer geheugen, NIC's erin etc.)
Die (verborgen) BIOS-partitie heb ik lang geleden ook al weggehaald, start verder nog gewoon op enzo. Alleen dat witte blokje knippert niet meer bij het opstarten en je kunt de bios niet meer op die manier benaderen. Kan echter nog wel gewoon door vanuit DOS de setup van diskette/hdd te starten..

Die foutmelding geeft ie verder niet.
De setup zélf staat dus op de harddisk, maar de settings slaat ie gewoon in het CMOS oid op.. En ik denk dat de laatste bij jouw PC gewist is (batterijtje leeg ofzo), vandaar dat de tijd en andere BIOS-instellingen verloren zijn gegaan.
Oplossing (waarschijnlijk): je zult dus toch op de een of andere manier die BIOS setup moeten zien te draaien, als dit niet vanaf diskette lukt kan dit ook vanaf de harddisk (niet vanuit Windows, je moet naar plain-DOS)
setup.exe is de setup, diag.exe is het zelftest/diagnose gedeelte.
Maybe kun je ze eerst ergens uploaden en vervolgens weer downloaden naar die bak, of als je er een NIC in hebt zitten gewoon via netwerk overpompen.
Suc6!