Toon posts:

[THINK] Profile default aantal GB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij think kan je profiel bewerken en daar instellen hoeveel GB je wilt of zoiets dergelijks kan iemand dat uitleggen voor mij? :?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
blijf jij voor elke vraag een appart topic openen?
het viel me een paar weekjes geleden al op, en nu begin _ik_ het iig irritant te vinden.

misschien kan je dit soort vragen beter in de THINK-hitparades posten?, daar komen alle die-hard thinkers wel dagelijks langs, die zullen vast wel het antwoord weten.

no hard feelings verder. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 11:14 schreef Marble het volgende:
blijf jij voor elke vraag een appart topic openen?
het viel me een paar weekjes geleden al op, en nu begin _ik_ het iig irritant te vinden.

misschien kan je dit soort vragen beter in de THINK-hitparades posten?, daar komen alle die-hard thinkers wel dagelijks langs, die zullen vast wel het antwoord weten.

no hard feelings verder. :)
misschien heb je wel gelijk, maar ja daar denk ik zelf eigenlijk niet op het moment aan.

sorry :'(

Verwijderd

Hoe het ook zij, het aantal GB dat je beschikbaar stelt is voor een ander project, nl. het herstellen van historische geschriften. Telt i.i.g. niet mee voor THINK. Weet ook niet of het uberhaupt al es gedraaid heeft

Vindt je de projecten echt interessant ga dan a.u.b. naar de desbetreffende sites toe, bv de THINK site