[C++] Mobo Info

Pagina: 1
Acties:

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
is er een C++ Klasse of functie waarmee je info kunt halen
van je Mobo zoals CPU Temp of Fan Speed
ik ben namelijk bezig om een sys monitor te maken !!

Grtz Arjen

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

heb je al met google gezocht? en wat is er zo verschillend aan jouw sys monitor met de bestaande?

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 11:31 schreef wasigh het volgende:
heb je al met google gezocht? en wat is er zo verschillend aan jouw sys monitor met de bestaande?
Tja daar gaat het natuurlijk niet om he :) maar je hebt wel gelijk er zijn al 10tallen sysmons.

OnTopic: Het is helaas niet zo makkelijk dat je 1 classje hebt ofzo. Je moet gloof ik met verschillende chipsets rekening houden enz enz... lekker asm'en :) ik heb even gekeken voor je met google en kon zo snel niet iets vinden.

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ben bezig met een case mod ik heb een 4" TFT scherm voor in m'n kast en daarop wil ik een Fullscreen Sys Monitor draaien doormiddel van Twinview maar ik kan nergens een fullscreen Sys Monitor vinden en btw zelf maken is altijd leuker ( goed voor ervaring enzo... )

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...