Toon posts:

Add-on Asus kaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in bezit van een GeForce256 met 64mbram (Asus v6600 pro 64), deze zit in mn 2de pc, waar een tv langs staat, nu wil divx op die tv, maar op de GeForce256 heeft geen tvout..

ik heb ooit gelezen dat dmv van een dochterbordjewel een tvout en 3dbril ingang en video-in hebt... op de site van asus is niets te vinden, en via de search ook niet......

weet iemand hier meer vanaf?

Verwijderd

Een dochterbordje? Wat mag ik mij daarbij voorstellen?

Ik zou gewoon een mooie TV-kaart kopen, is misschien iets duurder, maar dan heb je wel mooi nieuw spul.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als ik het goed heb dan zat op de Geforce 3 bij sommigge fabrikanten de tv-out inderdaad op een soort dochterbordje dat op zijn kop op de kaart geprikt zat. Dit waarschijnlijk om ruimte te besparen. Alleen werd dit dochterbordje niet los verkocht. Dus mits je iemand kunt vinden die hem van zijn kaart af wil slopen, en mits hij er bij jou ook op past, kan het dus niet.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
Klopt, ik heb een GF 256 32MB SGRAM waar ik toen een "upgrade" naar TV-out voor kon kopen. Was een soort satelliet boardje met een flatcable naar je video kaart.
Heb nog spijt dat ik die toen niet meteen genomen heb. Maar betaalde al NLG700,- voor de kaart zelf en dat was mijn budget......
Ik weet niet of ze nog te koop zijn.

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Verwijderd

Topicstarter
hij moet geloof ik op zo'n soort vip poort aangesloten worden...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Ik ken die kaartjes wel ja, Elsa maakte er ook gebruik van. Maar mail Asus eens. Misschien dat ze je kunnen helpen.
Pagina: 1